اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

تکریم هنرمندان موجب اعتلای هنر می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: تکریم هنرمندان با عرضه کار هنری آنان انجام‌شدنی است و این حرکت به معرفی و گسترش عرصه هنری فارس منجر می‌شود.

تکریم هنرمندان موجب اعتلای هنر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق عابدین بعد از ظهر امروز در دیدار با جمعی از هنرمندان صنایع دستی استان فارس، با تاکید بر لزوم انجام برنامه‌های تبلیغاتی برای معرفی فعالیت‌ها و جاذبه‌های هنری استان فارس اظهار داشت: هنرمندان و مسئولان این استان باید به دنبال تبلیغ محصولات هنری و معرفی جایگاه ویژه فارس در این بخش باشند و این حرکت باید به تثبیت موقعیت هنری این استان منجر شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان روش‌ها و راهکارهای معرفی بخش صنایع دستی استان فارس افزود: تاکنون برای معرفی هنرهای صنایع  دستی فارس، برندسازی انجام نشده و وجود این عنصر تبلیغاتی، در جذب گردشگران داخلی و خارجی نیز تاثیر بسزایی دارد.

استاندار فارس با اشاره به وضعیت عرضه کالاهای غیر بومی در این استان گفت: تولیدات داخلی و بومی باید جایگزین کالاهای بی‌کیفیت چینی شود و در این مورد به برنامه‌ریزی منسجمی برای استفاده از ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری این استان نیازمندیم.

صادق عابدین با اعلام آمادگی برای بهره‌گیری از توان اجرایی و برنامه‌ریزی این استان برای فعال‌تر شدن عرصه صنایع دستی فارس تصریح کرد: تکریم هنرمندان با عرضه کار هنری آنان انجام شدنی است و این حرکت به معرفی و گسترش عرصه هنری فارس منجر می‌شود.

به گزارش فارس، این جلسه با ارائه گزارش مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس و ارائه نظرات هنرمندان صنایع دستی این استان پایان یافت.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول