اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب

هنرمندان و شاعران کوهبنان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در آستانه سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از هنرمندان و شاعران شهرستان کوهبنان تجلیل شد.

هنرمندان و شاعران کوهبنان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان جمعه شب در آیین جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولان در کوهبنان، هنرمندان و شاعران این شهرستان معرفی و از آنها تجلیل به عمل آمد.

منصور متقی فرماندار کوهبنان در این آیین اظهار داشت: دهه چهارم از دوران پرفروغ انقلاب اسلامی و جشن‌های سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب در حالی انجام می‌شود که جهان شاهد تحولات عظیم و شگفتی است.

وی افزود: در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی حاکمیت ایران چه در داخل کشور و چه در مجامع بین‌المللی به رسمیت شناخته نمی‌شد زیرا همه برنامه‌ها را اربابان خارجی طراحی و تدوین می‌کردند و برای اجرا در اختیار رژیم ستمشاهی قرار می‌دادند اما به برکت انقلاب اسلامی 32 سال است که ما برای خود تصمیم می‌گیریم و تصمیم‌های گرفته شده را با سرافرازی اجرا می‌کنیم.

فرماندار کوهبنان گفت: در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران به طور کامل از نعمت آزادی محروم بودند و جو خفقان در کشور حاکم بود و اگر صدای اعتراض در گوشه‌ای از کشور به گوش می‌رسید، صدا و صاحب صدا را به روش‌های مختلف خفه می‌کردند.

وی تصریح کرد: در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مردم نقشی در اداره کشور نداشتند، اما از آغازین روزهای پیروزی انقلاب مردم در اداره امور کشور نقش مهم و تاثیرگذار دارند.

متقی از عموم ارادتمندان و عاشقان به ولایت و امامت درخواست کرد با حضور گسترده خود در مراسم یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر عزت و افتخار را برای کشور به ارمغان بیاورند و سبب ذلت و خواری دشمنان شوند.

وی بیان داشت: با توجه به رهنمودها و بیانات مقام معظم رهبری با شرکت در انتخابات مجلس افراد اصلح و کار آمد را برای حضور در مجلس و قوه قانون‌گذاری کشور انتخاب کنیم.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول