اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

اداره دبیرستان شهید باهنر کوهبنان توسط دانش‌آموزان

خبرگزاری فارس: اداره دبیرستان شهید باهنر کوهبنان‌ امروز به دانش‌آموزان این واحد آموزشی سپره شد.

اداره دبیرستان شهید باهنر کوهبنان توسط دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، اداره دبیرستان شهید باهنر کوهبنان‌ امروز به دانش‌آموزان این واحد آموزشی سپرده شد.

مدیر دبیرستان شهید باهنر کوهبنان اداره مدرسه را امروز به دانش‌آموزان این واحد آموزشی با هدف آشنایی دانش‌آموزان با فعالیت‌های مدرسه و مسئولیت‌پذیری به آنان واگذار کرد و این امر موجب شور و نشاط زیادی در بین دانش‌آموزان شد.

احمد رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: دانش‌آموزانی که به عنوان معلم‌ انتخاب شده‌اند، درس‌های مشخص شده را تدریس کرده و دانش‌آموزانی که وظیفه مدیریت و معاونت‌های‌ آموزشی‌، پرورشی و اجرایی مدرسه را عهده‌دار بود‌ند، پاسخگویی‌ به ارباب رجوع‌، نامه‌نگاری‌، رسیدگی به امور دانش‌آموزان‌، اجرای مراسم آغازین‌، اداره کتابخانه‌، برگزاری نماز جماعت و اقدامات دیگر را به خوبی انجام دادند.

وی خاطر‌نشان کرد: مشارکت دانش‌آموزان در امور مدرسه موجب افزایش اعتماد به نفس‌، تقویت قدرت بیان و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان می‌شود، علاوه بر اینکه در بین آنان انگیزه ‌نیز ایجاد می‌کند. 

رشیدی تصریح کرد: دبیران، معاونان و مشاور دبیرستان ‌در این فرصت به دست آمده با حضور معاون آموزشی و مسئول حراست آموزش و پرورش شهرستان با تشکیل جلسه شورای دبیران مسائل و مشکلات  آموزشی‌، پرورشی و ... مدرسه ‌را مورد بحث و بررسی قرار دادند .

وی بیان داشت: مقرر شد با برنامه‌ریزی مدون به دانش‌آموزان مستعد مدرسه که از لحاظ مالی دچار مشکل هستند، توجه ویژه‌ای شود و نسبت به ترغیب و تشویق دانش‌آموزان نمونه و دانش‌آموزانی که پیشرفت درسی دارند، توجه  بیشتری صورت پذیرد.

در پایان مدیر دبیرستان به اتفاق معاون آموزشی و مسئول حراست اداره از بخش‌های مختلف واحد آموزشی ‌و کلاس‌ها بازدید کردند و در جریان نظرات و پیشنهادات دانش‌آموزان قرار گرفتند.

سید‌عباس آبسالان معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش کوهبنان در این ارتباط گفت‌: استقبال دانش‌آموزان و دبیران از این طرح بسیار خوب بود ‌به گونه‌ای که دانش‌آموزان در اظهاراتشان علاقمند به اجرای این طرح در فرصت‌های بعدی در مدرسه شدند، امید می‌رود، این طرح در مدرسه‌های دیگر هم اجرا شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول