اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

خبرگزاری فارس در احیای سنت وقف نقش موثری ایفا می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: خبرگزاری فارس در احیای موقوفات و سنت حسنه وقف نقش موثری ایفا می‌کند و خبر‌رسانی در راستای احیای موقوفات ارزش والایی دارد.

خبرگزاری فارس در احیای سنت وقف نقش موثری ایفا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌‌‌الاسلام حسین اژدری ظهر امروز در بازدید از مجموعه خبرگزاری فارس استان اصفهان اظهار داشت: خبرگزاری فارس یکی از رسانه‌های فعال و بسیار مناسب موجود در سطح کشور به شمار می‌رود و تا کنون این رسانه تعامل بسیار مناسبی با اوقاف داشته است.

وی اضافه کرد: ما سعی کرده‌ایم با توجه به نوع عملکرد رسانه‌ها در احیای سنت وقف، پوشش اخبار مربوط به همایش‌ها و برنامه‌های اداره کل اوقاف، به روز‌رسانی اجاره‌بهای موقوفات و نیز جریان سازی در راستای ارج نهادن به وقف دید و بازدید از رسانه‌ها را آغاز کنیم و نخستین دیدار با توجه به معیار‌های یاد شده خبرگزاری فارس است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: این خبرگزاری اخبار مربوط به حوزه اوقاف را به صورت مناسب پوشش می‌دهد و این اخبار در کم‌ترین زمان ممکن به مردم و مسئولان منتقل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اوقاف در یک زمانی برای مردم شناخته شده نبوده است، ادامه داد: اما در حال حاضر و با توجه به پیگیری‌های مستمر صورت گرفته در این زمینه و تعامل و همکاری روابط عمومی این اداره با رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و خبرنگاران موجود در سطح استان نهاد وقف، موقوفات و در یک بیان کلی اوقاف و امور خیریه در سطح جامعه زنده شده است.

اژدری با اشاره به اینکه خبر از دیدگاه غربی‌ها به معنای چیزی است که هنوز محقق نشده است و باید به وقوع بپیوندد، تاکید کرد: اطلاع‌رسانی در زمینه فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی و به ویژه دستگاه‌های فعال در زمینه امور فرهنگی و دستگاه‌های مرتبط با دفتر رهبر معظم انقلاب اهمیت بسیاری دارد.

وی با بیان اینکه وقف و موقوفات به عنوان پشتوانه مردمی به شمار می‌روند، افزود: برخی از مسائل در راستای خبر‌رسانی و ارائه اخبار در زمینه آنها از ارزش بسیاری برخوردار هستند و اطلاع‌رسانی در زمینه احیای موقوفات و نهاد وقف از جمله این مسائل به شمار می‌رود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان بیان داشت: غیبت حرام است و در برخی از موارد غیبت قلمی نیز وجود دارد و خبرنگاران و رسانه‌ها باید اخبار موجود را صحیح و به صورت مناسب در سطح جامعه منتقل کنند.

وی گفت: خبرگزاری فارس در احیای موقوفات و سنت حسنه وقف نقش موثری ایفا می‌کند و خبر‌رسانی در راستای احیای موقوفات ارزش والایی دارد.

اژدری با اشاره به اینکه حقیقت، راستی و درستی اخبار باید محور فعالیت‌های خبرگزاری‌ها، رسانه‌ها و خبرنگاران باشد، اظهار داشت: در برخی از موارد یک خبر و یک تیتر سبب آرامش جامعه می‌شود و در برخی از موارد نیز این موضوع سبب ایجاد اختلال در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نگارش تیتر‌ها در راستای اثر‌گذاری اخبار بسیار موثر است، اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام ولایی است و رسانه‌ها باید قلم خود را در راستای دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب به کار بگیرند.

به گزارش فارس، این دیدار ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام حسین اژدری به عنوان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به همراه حامد جعفر‌زاده، مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و سرپرست و جمعی از خبرنگاران خبرگزاری فارس استان اصفهان صورت گرفت.

لازم به ذکر است این اداره کل همواره در راستای انعکاس اخبار و برگزاری برنامه‌ها در حوزه اوقاف تعامل سازنده‌ای را با خبرنگاران، اصحاب رسانه و از جمله خبرنگاران خبرگزاری فارس دارد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول