اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج خبر داد

پیشرفت 70 درصدی بیمارستان قلعه‌گنج

خبرگزاری فارس: فرماندار قلعه‌گنج گفت: بیمارستان 32 تختخوابی قلعه‌گنج با 70 درصد پیشرفت فیزیکی، در مراحل ساخت و نصب تجهیزات روند خوبی را پشت سر گذاشته است.

پیشرفت 70 درصدی بیمارستان قلعه‌گنج

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حسن مرادی بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح احداث بیمارستان شهرستان قلعه‌گنج اظهار داشت: بیمارستان 32 تختخوابی قلعه‌گنج با 70 درصد پیشرفت فیزیکی، در مراحل ساخت و نصب تجهیزات روند خوبی را پشت سر گذاشته است.

وی افزود: تاکنون 30 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و تجهیز این مجموعه بزرگ هزینه شده است.

مرادی تصریح کرد: بیمارستان قلعه‌گنج در حوزه جنوب کرمان کم‌نظیر  و ظرفیت نهایی آن به 56 تختخواب می‌رسد و سال آینده با نصب تجیهزات پزشکی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: برای این بیمارستان چهار تخصص که بیشتر مورد نیاز منطقه است، در نظر گرفته شده است که امیدواریم با کمک خداوند و تخصیص اعتبارت آن، این بیمارستان سال آینده به خدمت مردم خونگرم شهرستان قلعه‌گنج گرفته شود.

فرماندار قلعه‌گنج همچنین در بازدید از روند احداث ساختمان دانشگاه پیام‌نور این شهرستان گفت: این دانشگاه با 90 درصد پیشرفت فیزیکی تا یک‌ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان قلعه‌گنج نیز اظهار داشت: دانشگاه پیام‌ نور قلعه‌گنج هم‌اکنون دارای چهار رشته است که امیدواریم در سال آینده به هفت رشته مورد نیاز این منطقه افزایش یابند.

یاسر شکری‌پور با بیان اینکه در این دانشگاه 700 دانشجو مشغول به تحصیل هستند، عنوان کرد: ساختمان جدید هنوز از حصار‌کشی مناسب برخوردار نیست و می‌طلبد با صرف اعتبارات به این مهم نیز پرداخته شود.

به گزارش فارس، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان قلعه‌گنج از نزدیک از مراحل احداث دانشگاه پیام‌‌نور و بیمارستان قلعه‌گنج بازدید کردند و در جریان روند پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها قرار گرفتند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول