اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی همدان:

2 هزار شبکه ماهواره‌ای علیه ایران فعال است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی همدان گفت: 2 هزار شبکه ماهواره‌ای در کشور علیه ایران فعال است.

2 هزار شبکه ماهواره‌ای علیه ایران فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان مهدی فضلی ظهر امروز در همایش استانی دانشجویان و طلاب خانواده بزرگ کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: امروز دشمنان ایران و اسلام در تلاش هستند تا با ایجاد توطئه‌های بزرگ و کوچک وحدت ما را از بین برده و انقلاب توحیدی حق‌طلبانه و عدالت‌محور ایران اسلامی را به زانو درآورند.

وی افزود: دشمنان امروز نمی‌توانند ما را از مرزهای زمینی تهدید کنند لذا رویکرد جدید توطئه فرهنگی و از بین بردن اعتقادات و باورهای دینی را مد نظر قرار داده و با عناوین مختلف از تمام ابزار و امکانات خود به منظور انحرافات جدید استفاده می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌ (ره) همدان خاطرنشان کرد: از تعداد 20 هزار شبکه ماهواره‌ای جهانی دو هزار شبکه در ایران فعال است که 10درصد آن به زبان فارسی است و دشمنان تلاش می‌کنند با این شبکه‌ها روح جوانان را فاسد کنند.

وی بیان داشت: این در حالی است که جوانان ایران باید تلاش کنند تا با رشد علمی و تکنولوژی به رقابت جهانی پرداخته و شأن خود را بیش از پیش در جهان حفظ کنند چنانچه شاهدیم ایران توانست رتبه نخست نانوتکنولوژی را در خاورمیانه کسب کند.

فضلی ادامه داد: این بسیار مسرت‌بخش است که بدانیم دانشمندان امروز ایرانی اسلامی دارای متوسط سن 27 سال هستند و ترورهای دانشمندان ایرانی بیانگر رشد بالای علمی و فناوری نخبگانی است که دشمنان را به تعجب و حسرت واداشته است.

وی راهبرد اساسی کمیته امداد امام خمینی(ره) را توانمندسازی خانواده‌ها در بعد فرهنگی و فکری و همچنین توانمندی اقتصادی و حرفه‌ای خانواده‌ها عنوان و اذعان داشت: 10 درصد از 12 هزار دانش‌آموز و دانشجوی عضو در بنیاد علمی نخبگان کشور عضو خانواده بزرگ کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند که خود بیانگر رشد علمی و فناوری این جوانان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) همدان تصریح کرد: توانمندسازی حرفه‌ای خانواده‌ها با محوریت اشتغال‌زایی و در حاشیه بردن تأمین معیشت و خودکفایی از نکاتی است که مورد توجه کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره) قرار دارد.

وی در پایان گفت: کمیته امداد امام خمینی‌(ره) در طی سال جاری توانسته‌ است 13 هزار مورد اشتغال را در سامانه رصد ثبت کرده و بالاترین رتبه استانی و کشوری را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول