اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جهانگیر الماسی:

شبکه‌های ماهواره‌ای ما را نادان و سطحی معرفی کرده‌اند

خبرگزاری فارس: جهانگیر الماسی گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای ما را نادان و سطحی معرفی کرده‌اند.

شبکه‌های ماهواره‌ای ما را نادان و سطحی معرفی کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جهانگیر الماسی سه‌شنبه ‌شب در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه و تولیدات صدا و سیمای زندان‌ها و شبکه قرآنی اظهار داشت: صحبت کردن در مورد مضامین هنر بسیار دشوار است و تاکنون به جز تعبیر زیبایی که مقام معظم رهبری فرموده‌اند هیچ تعریفی برای هنر لحاظ نشده است.

نماینده هیئت داوران سیزدهمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه و تولیدات صدا و سیمای زندان‌ها و شبکه قرآنی افزود: دمیدن روح تعهد در کالبد انسان‌ها بی‌شک بهترین تعریفی است که از هنر شده است.

این هنرمند مطرح سینمای کشور گقت: آثاری که در این جشنواره به نمایش گذاشته شد، می‌توانند با آثار ارائه شده در سایر جشنواره‌ها رقابت کنند.

وی ضمن تبریک به تمام مسئولان به ویژه قوه قضائیه به دلیل برگزاری چنین جشنواره‌ای بیان کرد: آثار ارائه شده واقعی بودند و به دور از فضای اغراق به نمایش گذاشته شدند و من در این آثار زوایای پنهانی را دیدم که بسیار امیدوار کننده بود.

الماسی خواستار حمایت متولیان امر فرهنگ و هنر از ساخت فیلم در مورد زندانیان شد و اظهار داشت: باید به جامعه فهماند که یک فرد زندانی می‌تواند سالم به جامعه بازگردد و در این جامعه زندگی کند و موثر واقع شود.

وی با بیان اینکه اعتقادات برای شخصیت فردی ما پشتوانه محکمی است، گفت: باید کاری کرد که زندانیان نسبت به آینده خود دید روشنی داشته باشند.

نماینده هیئت داوران این جشنواره با اشاره به آثار تخریبی کانال‌های ماهواره‌ای خاطرنشان کرد: این شبکه‌ها ما را نادان و سطحی معرفی کرده‌اند، از این رو باید سعی کرد با ساخت فیلم‌ها و آثار قوی آنچه را هستیم به گوش جهانیان برسانیم نه آنچه را که آنها می‌خواهند.

عضو فرهنگستان هنر در پایان گفت: ما ایرانی‌ها احساساتی هستیم و باید سعی کنیم با استفاده از تعقل در راستای ساماندهی امور بهره ببریم.

به گزارش فارس، سیزدهمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه و تولیدات صدا و سیمای زندان‌ها و شبکه قرآنی با شرکت  22 استان کشور و 38 اثر اعم از فیلم‌های کوتاه و برنامه‌های تلویزیونی امشب کار خود را در شیراز پایان داد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول