اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج):

ایران پنجمین کشور دارای ماهواره در مدار زمین است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: ایران جزو 5 کشور دنیاست که ماهواره در مدار زمین قرار داده‌ و همچنین جزو 8 کشوری است که دارای انرژی هسته‌ای است.

ایران پنجمین کشور دارای ماهواره در مدار زمین است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش به مناسبت دهه مبارک فجر در جمع پرسنل سپاه شهرستان البرز با ذکر این حدیث از حضرت علی (ع) "کسانی که از گذشته بی اطلاع اند محکوم به تجربه گذشتگان در آینده هستند" بیان کرد: امروز تنگه هرمز قویترین بمب هسته‌ای ایران در دنیاست، ما هرچه توانسته باشیم از گذشته  عبرت بگیریم باید در ادامه راهمان استفاده کنیم و اگر اینچنین نباشد، آسیبش را می بینیم، همه بزرگان ما در تلاش هستند که مجددا مانند دوران طاغوت از زمانه سیلی نخوریم و بزرگان غیر دینی اعم از صنعتی و اقتصادی جلو دار بودند و صرفا فقط در آن رشته چراغ‌هایی روشن کردند ولی این بزرگان دینی بودند که در همه حالات چراغ‌های روشن را در مسیر بشریت روشن کردند.

وی با بیان اینکه امام راحل ملت را از اسارت نجات داد، گفت: بحث اسارت که گفته می‌شود تصورش برای نسل جوان شاید غیرممکن باشد، اسرای ما می‌فهمند که اسارت چیست ما می‌گوییم امام ما را از اسارت طاغوت نجات داد کسی که در مسیر نباشد درک درستی از این حرف ندارد و باید با عقل و تدبر به آن رسید.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اذعان کرد:  امام آمد و واقعا اسارت را از ما گرفت و ما را نجات داد، پدران شما در اسارت بودند هر چه بویی از انسانیت و کرامت بود رژیم طاغوت گرفته بود و رژیم تلاش خود را در راستای ترویج فساد و بی‌ بند و‌ باری در جامعه به کار بسته بود.

وی در ادامه به نقل از فردوست بیان کرد: فردوست در خاطرات خود می‌گوید: در آن زمان اسمش این بود که ما روزی شش میلیون بشکه نفت صادر می‌کنیم ولی مستشار آمریکایی می‌نوشت 6 میلیون و یا بیشتر، کنترلی وجود نداشت در همه ابعاد اموال ملت غارت می‌شد لذا اسارت واقعی بود، کسی اظهار نظر کند، انتخابات شود، کی انتخاب شود و .... معنا نداشت؛ نماینده‌ها از قبل معلوم بودند، کدخداها در روستا تعهد می‌دادند که در این روستا 500 رأی برای فلانی بدهند لذا آزادی در هیچ زمینه‌ای مفهوم نداشت در آن دوران 150 هزار مستشار آمریکایی از دولت ما حق توحش می‌گرفتند و امام با نفس خود ملت را آزاد کرد.

آبنوش در ادامه تصریح کرد: گمراهانی که همسو با ضد انقلاب در وبلاگ‌های خود به امام و نظام ولایت فقیه توهین می‌کنند به این علت است که آن‌ها اسارت را درک نکردند و نمی‌دانند ملت چه اسارتی را تحمل می‌کردند و این نتیجه عمل درک درست آن‌ها از نظام و انقلاب است.

وی عنوان کرد: وقتی صدام را اجیر کردند که به ما حمله کند، افرادی که معنای آزادی را می‌فهمیدند دریغ نکردند و در صحنه دفاع حاضر شدند برخی از آن‌هایی که در جنگ حاضر نشدند نیز امروز در بن‌بست هستند؛ امروز هم ما با این تهدیدها روبه‌رو هستیم و حاضر نیستیم به هیچ قیمتی به آن اسارت برگردیم، اینکه انسان از یک کانون غیر الهی و غیر ولایی هدایت شود، اسارت است و هرگاه در مسیر حرکت ولایی و الهی باشد موفق است.

سردار آبنوش با اشاره به نقش صهیونیست‌ها در به اسارت در آوردن کشورها تشریح کرد: برای مثال 160 سال است که در انتخابات آمریکا 8 سال جمهوری خواهان و 8 سال دموکرات‌ها بر سر کارند آیا این طبیعی است؟ اگر کسی بگوید طبیعی است باید به عقلش شک کند برخی هم پادشاهی هستند که به فکر منافع خودشان هستند نه به فکر منافع مردم.

وی تأکید کرد: نظام و انقلاب ما با دولت فرق می‌کند، دولت حاصل کار مردم است، نظام و انقلاب الهی است، ریل این انقلاب اسلام، مکتب الهی و فرامین خداست و لوکوموتیوران آن، ولایت فقیه است و مردمی که سوار بر این قطار هستند اسمش ولایت فقیه است و در این کوپه‌ها چه می‌گذرد، دولت است.

سردار آبنوش در ادامه بیان کرد: تمام دستوراتی که بر جامعه اسلامی صادر می‌شود منطبق بر قرآن و اهل‌بیت است و اگر در کشور جمهوری اسلامی قانونی بر خلاف قرآن و اهل‌بیت باشد رد است این را فقط جمهوری اسلامی دارد ولی دشمنان می‌گویند ولایت فقیه دیکتاتور است، سارکوزی می‌گوید یک نویسنده باید همیشه از مطالعه و درس محکوم شود چراکه هولوکاست را رد کرده و این نمونه بارز دیکتاتوری در کشورهای غربی است.

فرمانده سپاه استان قزوین ادامه داد: رهبری یعنی اجرای احکام اسلامی مطابق قرآن و دستورات الهی و با وجود ولایت فقیه، کشور ما مثل کشورهای دیگر به خطا نمی‌رود، در شرایطی که دشمن می‌خواهد وحدت را مورد هدف قرار دهد، نیاز به بصیرت است که باید داشته باشیم و دعوای بین کوپه‌ها را به ریل هدایت ربط ندهیم.

وی در رابطه با انتخابات تصریح کرد: بصیرت به این معناست که هر چه ما بتوانیم فرد اصلح‌تری وارد مجلس شورای اسلامی کنیم اثرات آن انتخاب اصلح به خود ما بر می‌گردد، اگر در طول 33 سال عمر جمهوری اسلامی یک بار ملت ما در دنیا خار شده باشد آن هم تعطیل کردن نیروگاه‌های اتمی در زمان مجلس ششم بود که با قبول توقف غنی سازی آن ذلت را پذیرفتیم.

آبنوش در ادامه گفت: در یک مراسم رسمی، یکی از فتنه‌گران، خانم لیونی، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی را به عنوان نماینده جنبش سبز با بستن دستمال به مچ دستش  و انداختن شال سبز بر گردنش  معرفی کرد و به راستی که لیاقت فتنه‌گران ریاست یک صهیونیست بر آنهاست.

وی با اشاره به پیشرفت‌های هسته‌ای کشورمان عنوان کرد: ما جزو 5 کشور دنیا هستیم که ماهواره در مدار زمین قرار داده‌ایم و جزو 8 کشوری هستیم که از انرژی هسته‌ای بهره می‌بریم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) در پایان افزود: پس از تهدید ایران به بستن تنگه هرمز، اوباما نامه‌ای به مقام معظم رهبری نوشت که شما تنگه هرمز را در محاسبات بین‌اللملی نیاورید و این نشانه عجز و ناتوانی آمریکا در برابر جمهوری اسلامی ایران است؛ امروز تنگه هرمز  قویترین بمب هسته‌ای ما در دنیا  است و امروز شاهدیم که با فعالیت‌های سردار سلیمانی، مردم آزاده از تمام نقاط دنیا، فدایی ولایت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول