اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

خطای کاندیداها سبب ایجاد فضا برای دشمن می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان گفت‌: کوچک‌ترین خطا از سوی کاندیداها می‌تواند فضا را ‌برای تحریک دشمن آماده و باز کند.

خطای کاندیداها سبب ایجاد فضا برای دشمن می‌شود

بهنام سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: کاندیداهای نمایندگی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید قوانین مربوط به تبلیغات انتخاباتی را رعایت و رفتارهای تبلیغاتی خود را در چارچوب قانون تنظیم کنند.

وی ابراز داشت‌: چهارم اسفند ماه کار تبلیغات مجلس به مدت یک هفته آغاز می‌شود و 11 اسفند ماه روز سکوت تبلیغاتی است و هیچ‌گونه تبلیغاتی در این روز مجاز نیست.

سعیدی با تأکید بر این نکته که تبلیغات زود هنگام موجب ضایع شدن حق دیگران می‌شود، گفت‌: کوچک‌ترین خطا از سوی کاندیداها می‌تواند فضا را ‌برای تحریک دشمن آماده کند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد تبلیغات انتخابات‌ عنوان کرد: ایشان فرمودند، "اگر بناست این انتخابات برای اقتدار ملت ایران باشد‌، پس نامزدها باید به این اهمیت بدهند و این را در تبلیغاتشان‌ در اظهاراتشان و در حضورشان رعایت کنند، مبادا نامزدها در اثنای فعالیت‌های انتخاباتی خودشان به گونه‌ای رفتار کنند که دشمن را به طمع بیندازد".

رئیس هیئت اجرایی حوزه انتخابیه کرمان و راور افزود‌: آنچه که باید در تبلیغات لحاظ شود، تأکید بر وحدت‌، همدلی‌، قانون‌مداری و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی است.

سعیدی ابراز داشت: امری که بیشتر از همه می‌تواند در دل‌ها اثر کند، گفتار از روی صداقت است، تبلیغات باید به گونه‌ای باشد که موجب وحدت ملی شود و زنده کننده ارزش‌های نظام و دستاوردهای آن باشد.

وی اذعان داشت‌: مردم ما بیدار هستند و حساسیت‌ها را درک می‌کنند، شکوه و عظمت حضور خود را در 22 بهمن به همه جهانیان اثبات کردند، این حضور و حماسه‌سازی‌ها باید استمرار داشته باشد و در 12 اسفند با حضور حداکثری در انتخابات به اوج خود رسیده‌، جهانیان را به شگفتی وا دارد.

سعیدی ابرا‌ز داشت: قانون‌مداری و به کار بستن رهنمودهای روشنگرانه مقام عظمای ولایت مانع نفوذ و فتنه‌انگیزی دشمنان و معاندان داخلی و خارجی است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول