اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ:

آرای مردم سدی محکم در برابر توطئه‌های دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: هر رأی مردم، سدی در برابر توطئه‌های دشمنان محسوب می‌شود.

آرای مردم سدی محکم در برابر توطئه‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، علی حدادی ظهر امروز در جمع مردم بخش چندار این شهرستان اظهار داشت: دشمنان برای عدم برگزاری پرشور و مردمی انتخابات نقشه‌های شوم کشیده‌اند، اما آرای مردم سدی محکم در برابر این توطئه‌ها بوده و توانسته تمام نقشه‌های شوم دشمنان را از بین ببرد.

وی ادامه داد: دشمنان هر چه تلاش کنند قادر نخواهند بود که این دوره از انتخابات را بدون حضور مردم برگزار کنند، لذا بهتر است دست از توطئه و دشمنی بردارند و سرمایه‌گذاری‌ بر روی این پروژه را برای پیشرفت و توسعه کشورشان خرج کنند.

این مسئول گفت: یکی از توطئه‌های دشمنان شایعه‌پراکنی درباره برگزاری انتخابات در ایران است، اما باید به آنان هشدار داد که این شایعات و یاوه‌ها هیچ تأثیری در برگزاری انتخابات در ایران نداشته و نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور پرشور مردم و سالم برگزار خواهد شد.

حدادی ادامه داد: دشمنان با گذشت سی و سه سال از انقلاب اسلامی ایران هنوز دست از توطئه‌ها و نقشه‌های شوم خود برنداشته‌اند و در شرایط حساس دست به کار شده و قصد ضربه زدن به این انقلاب را دارند.

وی خاطرنشان کرد: آنان تصور می‌کنند که می‌توانند درخت تنومند و پرشاخ و برگ این انقلاب را دچار سرمازدگی کنند، لذا به آنان هشدار می‌دهیم که آنان هرگز قادر نخواهند بود سیل خروشان مردم را از مسیر اصلی و آرمان‌های انقلاب دور کنند.

فرماندار ساوجبلاغ تأکید کرد: ملت ایران تا زمانی که ولایت‌مداری و پیروی از دستورات مقام معظم رهبری را سرلوحه خود قرار دهند هیچ قدرتی قادر به توان مقابله با این کشور را ندارد.

حدادی در پایان ضمن تأکید بر حضوری گسترده در نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: ملت ایران در روز 12 اسفندماه با حضوری پرشور بار دگر برگ زرینی را در کارنامه افتخارات خود به ثبت خواهند رسانید.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول