اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیست و نهمین جشنواره کتاب سال جمهوری اسلامی ایران

2 کتاب موسسه بوستان کتاب برگزیده شد

خبرگزاری فارس: مدیر تولید موسسه بوستان کتاب از انتخاب دو کتاب فرهنگ قرآن و «علامه مجلسی و فهم حدیث» به عنوان آثار برگزیده در بیست و نهمین جشنواره کتاب سال ایران خبر داد.

2 کتاب موسسه بوستان کتاب برگزیده شد

عبدالهادی اشرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به پیشرفت کمی و کیفی موسسه بوستان کتاب در طول 30 سال اظهار کرد: آمار کتاب‌های برگزیده موسسه بوستان کتاب در جشنواره‌های مختلف نشان‌دهنده رشد کیفی آثار این موسسه است.

وی خاطرنشان کرد: موسسه بوستان کتاب تاکنون توانسته عنوان ناشر برگزیده قرآنی، هفت دوره ناشر سال کشوری، 9 دوره ناشر برگزیده کتاب سال حوزه، چهار دوره ناشر برگزیده دانشجویی، ناشر برگزیده نمایشگاه بین‌المللی و ناشر برگزیده کتاب کودک و نوجوان را به خود اختصاص دهد.

مدیر تولید موسسه بوستان کتاب از انتخاب دو اثر موسسه بوستان کتاب در بیست و نهمین جشنواره کتاب سال جمهوری اسلامی خبر داد و افزود: کتاب «علامه مجلسی و فهم حدیث» یکی از آثار برگزیده این جشنواره بوده که شامل مبانی و روش‌های فقه الحدیثی علامه مجلسی در بحارالانوار است.

وی خاطرنشان کرد: این اثر از سوی عبدالهادی فقهی‌زاده در پنج فصل تالیف شده و در 704 صفحه در قطع وزیری در سال 89 از سوی موسسه بوستان کتاب منتشر شده است.

اشرفی عنوان داشت: اصطلاح‌شناسی و سیر تاریخی، شناخت اوضاع فرهنگی و فکری روزگار علامه مجلسی، شناخت علامه مجلسی و بحارالانوار، مبانی فقه الحدیثی علامه مجلسی در بحارلانوار و روش‌های فقه‌الحدیثی علامه مجلسی از فصل‌های این کتاب است.

وی کتاب فرهنگ قرآن را از دیگر آثار برگزیده بیست و نهمین جشنواره کتاب سال جمهوری اسلامی ذکر کرد و افزود: این کتاب اواخر سال 89 تکمیل شد و برای نخستین بار در بیست و چهارمین نمایشگاه کتاب در سال جاری عرضه شد.

مدیر تولید موسسه بوستان کتاب عنوان داشت: کتاب فرهنگ قرآن تاکنون افتخارات برگزیده قرآنی سال 89 و کتاب برگزیده پژوهشگران حوزه دین و فرهنگ سال 80 را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: این کتاب معجم معنایی معارف و مفاهیم قرآن کریم بوده که به شیوه‌ای جدید و بی‌نظیر به صورت الفبای موضوعی به ارائه مباحث می‌پردازد.

اشرفی تصریح کرد: هزاران موضوع قرآنی در این کتاب وجود دارد که به اطلاع مخاطب رسانده می‌شود.

مدیر تولید موسسه بوستان کتاب یادآور شد: موسسه بوستان کتاب تاکنون 321 کتاب برگزیده در جشنواره‌های مختلف داشته است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول