اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران/ 5

انتشار 18 عنوان کتاب توسط دفتر مطالعات رسانه

خبرگزاری فارس: مسئول غرفه دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این دفتر از ابتدای سال تاکنون 18 کتاب منتشر کرده و هفت عنوان کتاب دیگر هم زیر چاپ دارد.

انتشار 18 عنوان کتاب توسط دفتر مطالعات رسانه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نصرت‌الله فرجی شب گذشته در نهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران اظهار داشت: دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه در بخش‌های آموزشی و پژوهشی فعال است.

وی با بیان اینکه این مرکز دارای کتابخانه تخصصی است، تصریح کرد: دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه در بخش انتشار کتاب‌های حوزه ارتباطات هم فعالیت دارد.

فرجی با اشاره به اینکه دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه تنها کتابخانه تخصصی حوزه ارتباطات را در خاورمیانه دارا است، یادآور شد: انتشار فصل‌نامه رسانه در حوزه ارتباطات هم از فعالیت‌های این مرکز است.

وی با بیان اینکه 37 عنوان کتاب در نهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران ارائه کرده‌ایم، گفت: لوح فشرده آموزشی از شماره یک تا 76 فصلنامه رسانه هم در نمایشگاه در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

فرجی ادامه داد: کتاب‌هایی که تجدید چاپ نمی‌شوند بر روی سایت این مرکز قرار گرفته و از طریق دانلود رایگان در دسترس است.

این مسئول بیان داشت: کتاب حقوق مطبوعات در جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا که 24 بهمن ماه رونمایی شد در این نمایشگاه ارائه شده است.

فرجی تصریح کرد:‌ این کتاب نوشته محمد سرشار و با مقدمه حسن اسماعیلی است که شامل بخش‌هایی مانند تاریخچه و پیدایش نشریات و حقوق آنها، اندیشه‌های اسلامی و شیعی در باب نشریات، آزادی‌های نشریات در حقوق بین‌الملل و حقوق اساسی، مبانی نظری تاسیس نشریات و آزادی آنها، جرائم مطبوعاتی و بحث‌های دیگر پیرامون حقوق مطبوعات است.

وی با بیان اینکه کتاب سوژه‌یابی در رسانه‌های خبری نوشته علی قشمی که در آبان ماه سال جاری منتشر شده در این نمایشگاه نیز در معرض دید علاقه‌مندان است، گفت: این کتاب بیشترین فروش را داشته و در همین مدت کم در دست تجدید چاپ است.

مسئول غرفه دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه وزارت ارشاد خاطرنشان کرد: ‌این دفتر از ابتدای سال تاکنون 18 کتاب منتشر کرده و هفت عنوان کتاب دیگر هم زیر چاپ دارد.

این مسئول اذعان داشت: ‌در بخش آموزش تاکنون سه دوره آموزشی برای سردبیران و سرپرست‌های نشریات برگزار شده و شانزدهم اسفند هم دوره چهارم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول