اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری:

37 عکاس کشوری مناطق دیدنی چهارمحال و بختیاری را به تصویر کشیدند

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: 37 عکاس حرفه‌ای کشوری در یک اردوی سه روزه به دعوت حوزه هنری چهارمحال و بختیاری مناطق دیدنی این استان را به تصویر کشیدند.

37 عکاس کشوری مناطق دیدنی چهارمحال و بختیاری را به تصویر کشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با دهه مبارک فجر 37 عکاس حرفه‌ای و به نام کشور در یک اردوی سه روزه به دعوت حوزه هنری مناطق دیدنی استان را به تصویر کشیدند.

حجت‌الله شیروانی با بیان اینکه این عکاسان به دعوت خانه عکاسان حوزه هنری چهارمحال و بختیاری به این استان سفر کرده‌اند، افزود: در حاشیه این اردو دو کارگاه آموزشی با موضوعات عکاسی مستند اجتماعی و آشنایی با پروسس عکس نیز برای عکاسان استان برگزار شد.

به گفته وی کارگاه عکاسی مستند اجتماعی با حضور رضا وهمی و رضا میلانی برگزار شد و آشنایی با پروسس عکس نیز توسط محسن رشیدی آموزش داده شد.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود: در این اردوی سه روزه عکاسان با تشکیل گروه‌های عکاسی متشکل از عکاسان استان و عکاسان حرفه‌ای میهمان از مناطق کوهرنگ، حاشیه زاینده رود و روستاهای این مناطق عکاسی کردند.

وی گفت: برترین عکس‌های این اردوی سه روزه در یک نمایشگاه جمعی به نمایش گذاشته خواهد شد و در آینده نزدیک از این آثار کتابی با عنوان بخش‌هایی از زندگی و آیین مردم استان چهارمحال و بختیاری توسط حوزه هنری به چاپ خواهد رسید.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول