اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر نخستین جایزه پرو پرشیا خبر داد

اهدای تندیس طلایی پرو پرشیا به عکاس زنجانی

خبرگزاری فارس: دبیر نخستین جایزه پرو پرشیا گفت: تندیس طلایی پرو پرشیا به حمید رضا بازرگانی از عکاسان استان زنجان اهدا شد.

اهدای تندیس طلایی پرو پرشیا به عکاس زنجانی

 

الهه گتمیریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: نخستین تندیس طلایی پرو پرشیا در بخش هنر عکاسی با معرفی حمید رضا بازرگانی به عنوان هنرمند برتر و اهدا تندیس طلایی به وی به کار خود پایان داد.

وی با بیان اینکه همه عکس‌های این جشنواره پس از کد‌ گذاری به دست داوران جشنواره رسید، افزود: به مدت 10 روز داوری این آثار انجام گرفت.

دبیر نخستین جایزه پرو پرشیا با اشاره به اینکه همه عکس‌های ارسالی از سوی هنرمندان بسیار خلاقانه و تخصصی بودند، که همین امر موجب شد تا داوری آثار بسیار دقیق و حساس شود، یادآور شد: به علت اختلاف نظر زیاد داوران این جشنواره در انتخاب اثر برتر، داوری آثار به دور دوم کشیده شد.

وی یادآور شد: این اثر از بین بیش از 700 اثر از هنرمندان صاحب نام هنر عکاسی ایران به عنوان اثر برتر توسط هیئت داوران انتخاب شده است.

گتمریان بیان داشت: ویژگی‌های این جایزه صرفا انتخاب یک اثر به عنوان اثر برگزیده بود و نفرات دوم و سوم معرفی نشدند.

وی بیان داشت: همه فرمت‌ها، شکل عکاسی و محتوای تصویری و موارد مورد توجه برای داوری آثار براساس شرایط اعلام شده‌، صورت گرفت.

دبیر نخستین جایزه پرو پرشیا یادآور شد: با توجه به فراخوان اعلام شده هیچ‌ گونه تغییری در جزئیات آن به وجود نیامد.

وی با بیان اینکه فراخوان این جشنواره از ماه‌ها پیش ارائه شده بود، افزود: این جشنواره در دو بخش طراحی شخصیت و عکاسی برگزار شد.

گتمریان یادآور شد: تندیس پرو پرشیا از نگاه هیئت داوران به اثر زیبای حمید رضا بازرگانی از زنجان تعلق گرفت.

وی با بیان اینکه محمود بازدار از مشهد به عنوان نفر برگزیده انتخاب شد، افزود: امیر عنایتی از خراسان و هادی فائزی از تبریز نیز دیگر نفرات برتر این جشنواره بودند.

دبیر نخستین جایزه پرو پرشیا بیان داشت: عرفان کوچاری از قزوین، رضا گلچین  و محمدرضا معصومی از تهران از دیگر برگزیدگان این جشنواره هستند.

وی یادآور شد: محمدرضا مومنی از اصفهان، مصطفی نادرپور از بیجار، حامد نیرومند قوچانی از قوچان، حسین نیکزاد آملی از آمل دیگر نفرات برگزیده این جشنواره محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول