اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خلیج فارس میزبان قاریان نور/7

نگاه رسانه‌ها به دستاوردهای قرآنی و انعکاس آن نو باشد

خبرگزاری فارس: مشاور رسانه‌ای استاندار هرمزگان گفت: انتظار می‌رود رسانه‌های فعال در استان و کشور دستاوردها و فواید مسابقات بین‌المللی قرآن در بندرعباس را از نگاه و دریچه‌ای نو مشاهده و منعکس کنند.

نگاه رسانه‌ها به دستاوردهای قرآنی و انعکاس آن نو باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، میلاد امیری‌نژاد در نشستی با مسئولان بخش از رسانه‌ها با بیان اینکه شبهاتی زیادی دشمن در حوزه قرآن به بشر امروز القاء می‌کند، اظهار داشت: باید با خلاقیت در تولید سوژه‌های محتوایی در مباحث مختلف قرآن، یک کار نرم تبلیغی را در این حوزه ایجاد کنیم.

وی از سایت‌های خبری و مطبوعات خواست به طراحی لگوهای زیبا در حوزه‌های قرآنی پس از تشکیل ستاد رسانه‌ای این رویداد فرهنگی دینی در هرمزگان توجه ویژه نشان دهند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان ادامه داد: هر رسانه‌ای با توجه به کارکرد رسانه‌ای خود باید به دنبال احیاء قرآن باشد و ایام برگزاری مسابقات قرآنی فرصت مناسبی است تا رسانه‌ها نیز از دستاوردهای معنوی این رویداد بیش از پیش بهره بجویند.

امیری‌نژاد با بیان اینکه با تولیدات نوآورانه باید نسبت به معرفی نخبگان و برجسته‌های قرآنی حرکت کرد، اظهار امیدواری کرد: اصحاب رسانه بزرگترین رویداد فرهنگی کشور که از 25 تا 30 بهمن‌ماه در هرمزگان برگزار می‌شود را از دریچه جدید و نوین به نمایش بگذارند.

این مسئول گفت: اصحاب رسانه در استان این توانایی را دارند که این رویداد بزرگ را از زوایای متفاوت به نمایش بگذارند.

وی ضمن اشاره به کارگروه‌های ده‌گانه این دوره از مسابقات بیان داشت: در کمیته روابط عمومی انتظار ما این است که اصحاب رسانه با تشکیل کارگروه‌های منظم و برنامه‌ریزی سازنده و هم‌چنین با استفاده از خلاقیت فکری خود در حوزه رسانه‌ای این رویداد را فراتر از ارسال خبر ببینند و به دنبال تولیداتی باشند که با جلب مخاطب سیره قرآن را به نسل‌های دیگر انعکاس دهند.

مدیر روابط عمومی استانداری هرمزگان با اشاره به میزان رشد استفاده از اینترنت در کشور، در این مورد اذعان داشت: تقاضا برای استفاده از اطلاعات در زمینه‌های مختلف نیز با سرعت ارتباطات و فضای دیجیتال و سایبری روز به روز نیز ارتقاء می‌یابد بنابراین می‌طلبد که با نگاه رسانه‌ای دیجیتالی و سایبری حرکت کنیم.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول