اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار محمودآباد:

دستاوردهای نظام باید برای مردم انعکاس داده شود

خبرگزاری فارس: فرماندار محمودآباد گفت: اتفاقات انقلاب و دستاوردهای نظام را باید برای مردم انعکاس دهیم تا معلوم شود در گذشته کجا بودیم و الان در چه جایگاهی قرار داریم.

دستاوردهای نظام باید برای مردم انعکاس داده شود
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، جواد واحدی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت نخستین روز سی و سومین طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: اقتدار و امنیت و عزت ایران اسلامی در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی قابل مقایسه با دوران ستم‌شاهی نبوده و تمام صفحات تاریخ ایران کهن بیانگر این موضوع مهم است.

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان محمودآباد با بیان اینکه امام راحل نوید ایجاد یک انقلاب اسلامی با رویکرد مردم سالاری دینی را داد، افزود: امروز به برکت همین انقلاب شاهد حضور مردم در همه عرصه‌های سیاسی،اجتماعی و فرهنگی هستیم.

فرماندار محمودآباد با اشاره به اقتدار و صلابت ایران اسلامی در مجامع بین‌المللی و تلاش غرب برای لطمه‌زدن به این انقلاب با ابزار گوناگون از جمله جنگ روانی گفت: مخالفان و دشمنان کور دل نظام از هیچ کوششی برای تخریب و از بین بردن انقلاب اسلامی دریغ نکردند ولی شهامت، شجاعت و بصیرت مردم ایران اسلامی جواب‌دندان شکنی بوده بر توطئه‌ها و دسیسه‌های آنان که در سایه هدایت و روشنگری و رهبری مقام عظمای ولایت حاصل شده است.

واحدی با پاسداشت یاد و خاطره شهید احمدی روشن ادامه داد: غرب با تحریم‌های گوناگون فشارهای زیادی را بر کشورمان وارد کردند، ولی به واسطه همین تحریم‌ها کشور به استقلال و خودکفایی رسید و امروز به برکت خون شهدای عرصه علم و فناوری، کشور به انرژی صلح آمیز هسته‌ای دست یافته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد ادامه داد: عجز و ناتوانی دشمنان در مقابل پیشرفت و ترقی ایران در ابعاد گوناگون از جمله فناوری هسته‌ای موجب شد تا تلاش کنند با از بین بردن نخبگان و دانشمندان ایران اسلامی کشور را از توسعه و آبادانی باز دارند که این اقدامات پاسخی معکوس داشت.

وی با اشاره به جنبش وال ستریت گفت: دشمنان با راه‌اندازی جنگ روانی با محوریت عدم رعایت حقوق بشر در ایران سعی بر تشویش اذهان عمومی داشته‌اند و این درحالی است که جنبش وال استریت نشأت گرفته از انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی کشورهای مسلمان است.

فرماندار محمودآباد خاطرنشان کرد: باید با تأسی از دلاوری‌های شهدا در پاسداری از نظام و پیروی از منویات مقام معظم رهبری، قدردان خون پاک آن عزیزان باشیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش سند گویای حضور مردم شهرستان محمودآباد تقدیم 106 شهید والامقام دانش‌آموز بوده و در واقع آنها جنگیدن در راه حفظ ارزش‌های دینی را از درس خواندن مهم‌تر می‌دانستند.

عباسعلی حسن‌زاده ابراز امیدواری کرد: با توجه به وظیفه خطیری که شهدا برای ما برجا گذاشتند امیدوارم شرمنده آنها نباشیم.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول