اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل:

620 دستگاه اتوبوس مسافران نوروزی را جابه‌جا می‌کنند/افزایش 20 درصدی قیمت بلیت‌‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت: در ایام تعطیلات نوروزی 620 دستگاه اتوبوس با عمر متوسط 11.5 سال مسافران و گردشگران ایام تعطیلات را در استان اردبیل جابه‌جا می‌کنند.

620 دستگاه اتوبوس مسافران نوروزی را جابه‌جا می‌کنند/افزایش 20 درصدی قیمت بلیت‌‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالحسین علی‌اکبری صبح امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران رسانه‌های گروهی در اردبیل اظهار داشت: طرح جابه‌جایی مسافران نوروزی از 25 اسفند ماه آغاز و در 15 فروردین ماه سال آینده به پایان می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در قالب ستاد تسهیلات مسافران نوروزی و با همکاری شایسته انجمن‌های صنفی و پایانه‌های مسافربری اجرا می‌شود به گونه‌ای که تلاش می‌کنیم تا رضایت‌مندی مسافران نوروزی فراهم شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل از آغاز طرح پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌‌های اتوبوس خبر داد و افزود: این طرح از دیروز آغاز شده و تا 30 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

علی‌اکبری بیان داشت: پیش فروش اینترنتی بلیت اتوبوس از 23 بهمن ماه از طریق سایت اینترنتی و سایت‌های اختصاصی شرکت‌های حمل و نقل مسافر انجام می‌شود و مخاطبان می‌توانند با مراجعه به این سایت‌ها بلیت تهیه کنند.

این مسئول یادآور شد: مسافران می‌توانند با مراجعه به سایت‌های اینترنتی پیش‌بینی شده و انتخاب مقصد و زمان حرکت و تعداد بلیت با انجام عملیات جستجو فهرستی از سفرهای مورد نظر کاربر که از پایگاه‌های فروش اینترنتی بلیت اتوبوس گرد‌آوری شده را مشاهده کرده و از بین رکورد‌های بازیابی شده سفر مورد نظر خود را انتخاب کنند.

عضو ستاد دایمی تسهیلات سفرهای نوروزی تصریح کرد: پس از انتخاب سفر، کاربر مستقیماً به صفحه فروش الکترونیکی بلیت در پایگاه ارائه کننده ارتباط داده شده و امکانات عملیات خرید الکترونیکی بلیت در پایگاه مقصد فراهم می‌آید.

علی‌اکبری با اعلام اینکه پیش فروش بلیت به صورت حضوری نیز از اول اسفند ماه به صورت توأمان به صورت پیش‌فروش بلیت انجام می‌شود اظهار داشت: پیش فروش بلیت حضوری در محل پایانه‌های عمومی مسافر همچنین دفاتر مرکزی و دفتر فروش بلیت سطح شهر شرکت‌های مسافربری برای سرویس‌های هر شرکت و تعیین ساعات کار مناسب و کافی برای آنها انجام می‌شود.

وی از اجرای طرح نظارت کافی بر نحوه عملکرد شرکت‌ها خبر داد و گفت: در طول اجرای طرح نوروزی شرکت حمل و نقل و پایانه‌های استان همکاران این اداره کل در محل پایانه‌های عمومی، مسافری به منظور راهنمایی مسافران و پاسخگویی به سوالات و رسیدگی به شکایات احتمالی آنها حضور پیدا می‌کنند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل ادامه داد: همچنین به منظور برقراری ارتباط موثر‌تر با مسافران و پاسخگویی و راهنمایی آنها از روش‌های دیگر، سامانه ارتباطی پیام‌ کوتاه به شماره 3000143 فعال بوده و فرم‌های نظر‌سنجی در سطح گسترده در محل پایانه‌های مسافری و در داخل ناوگان بین شهری توزیع می‌شود.

علی‌اکبری همچنین از افزایش 20 درصدی قیمت‌ها در این ایام به منظور جبران یکسر خالی بودن حرکت اتوبوس‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود اظهار داشت: این افزایش مربوط به ایام اجرای این طرح است و بعد از اتمام طرح نرخ‌ها به قیمت سابق برمی‌گردد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول