اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس:

مردم افراد هم‌ تراز با جمهوری اسلامی را انتخاب کنند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تأثیر انتخابات ما فقط در داخل نیست بلکه بعد خارجی هم بسیار تأثیرگذار است از این رو مردم افراد شایسته و هم‌تراز جمهوری اسلامی را انتخاب کنند.

مردم افراد هم‌ تراز با جمهوری اسلامی را انتخاب کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه، محمد دهقان صبح امروز در جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت تعاونی دامداران و مرغداران شهرستان طرقبه شاندیز اظهار داشت: بعد از بعثت پیامبر و دعوت به اسلام ناب، به تدریج حاکمان ستمگر و مستکبران عالم تلاش کردند اسلام ناب را از دست مردم بگیرند، بنابراین تلاش خود را به ‌کار بستند، نفاق را گسترش دادند و پرچمداران اسلام ناب را به شهادت رساندند و یک اسلام بی‌روح و جعلی را به جای اسلام ناب محمدی تحویل اجتماع آن روزگار دادند.

وی افزود: بعد از 1400 سال امام(ره) آمد و حقیقت اسلام را به جهانیان نشان داد، اسلامی که در برابر ظلم ظالم ایستادگی می‌کند و از حق هر مظلومی دفاع می‌کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس در ادامه افزود: این کشور 33 سال است در حال جنگ و مبارزه است ولی با وجود همه تحریم‌ها و فشارها روز به روز به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته است.

دهقان اضافه کرد: تأثیر جمهوری اسلامی ایران بر سایر کشورها بر کسی پوشیده نیست و امروز این بیداری اسلامی و تحولاتی که در منطقه رخ داده و شاهد آن هستیم همه مرهون اندیشه بلند حضرت امام(ره) است.

نماینده مردم چناران و طرقبه شاندیز در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات مجلس نهم اشاره و اظهار کرد: در انتخابات دو مسئله خیلی مهم و پراهمیت است، یکی حضور فعال و مشارکت در انتخابات و دیگری نتیجه انتخابات و افرادی که وارد مجلس می‌شوند.

وی افزود: خواست دشمنان اسلام و کشور اسلامی ما به حداقل رساندن مشارکت و حضور پای صندوق‌های رأی است، بنابراین روز به روز با تبلیغات منفی و فشارها و تحریم‌ها قصد دارند مردم را به این سمت بکشانند، از این‌رو هر کس در انتخابات شرکت کند و دیگران را نیز تشویق به حضور در این عرصه کنند، دشمنان داخلی و خارجی را ناراحت و دوستان انقلاب را چه در داخل و چه در خارج مرزها خوشحال می‌کند و به آنها امید می‌بخشد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تأکید کرد: شرکت در انتخابات نه تنها سبب محکم‌تر شدن پایه‌های نظام می‌شود بلکه به کشورهای رها یافته از چنگال استکبار و دست‌نشاندگان آمریکا کمک می‌کند، چرا که آنها به دنبال الگوگیری از این نظام هستند.

وی خاطرنشان کرد: البته نتیجه هم بسیار مهم است و اینکه چه کسانی می‌خواهند وارد مجلس شوند، بنابراین مردم باید بررسی کنند و از روی آگاهی و توجه به شاخص‌ها افراد شایسته و هم‌تراز جمهوری اسلامی ایران را انتخاب کنند.

وی افزود: تأثیر این انتخابات فقط در داخل نیست بلکه در بعد خارجی هم بسیار تأثیرگذار است، چرا که کشورهای رها شده از چنگال استکبار به دنبال الگوگیری از این نظام هستند، از این‌رو حضور فعال و پرشور در انتخابات بسیار پر اهمیت است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: ملاک‌هایی برای انتخاب اصلح وجود دارد که هم در کلام امام(ره) و هم در بیانات رهبر معظم انقلاب بر آنها تأکید شده است و مردم باید بررسی کنند و با مشورت و آگاهی بهترین گزینه را برگزینند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول