اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری به قضاوت سعید مظفری‌زاده

صبا شکست پائیز را در زمستان تلافی می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم بعد از شکست مقابل پرسپولیس تهران در مهر ماه امسال، در دیدار امروز به دنبال تلافی این باخت مقابل شاگردان مصطفی دنیزلی است.

صبا شکست پائیز را در زمستان تلافی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در هفت بازی اخیر دو تیم صبا و پرسپولیس که همه آنها در چارچوب دیدارهای لیگ برتر برگزار شده است، صبای قم سه بار پرسپولیس تهران را شکست داده، دو بار پرسپولیس تهران به پیروزی رسیده و دو بار نیز دو تیم مساوی کرده‌اند.

این در حالی است که آخرین دیدار دو تیم صبای قم و استقلال تهران در بازی رفت مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور، در روز هشتم مهر ماه سال جاری در تهران، با برتری دو بر صفر پرسپولیس تهران به پایان رسیده است.

 

*فاصله هشت امتیازی در لیگ برتر

این دو تیم که در حال حاضر با اختلاف هشت امتیاز در رده‌های پنجم و هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارند، در شرایطی شبیه به یکدیگر مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند تا سه امتیاز برای بهبود وضعیت خود در جدول لیگ یازدهم به دست آوردند.

با این شرایط، تقابل دو تیم می‌تواند عصری گرم و فوتبالی را برای تماشاگران رقم بزند، زیرا تیم عبدالله ویسی امیدوار است با پیروزی مقابل تیم پرسپولیس تهران برای دوازدهمین بار پیروزی در لیگ یازدهم را تجربه کند و چهاردهمین بازی خانگی را با موفقیت در این دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس به اتمام برساند و از سوی دیگر تیم پرسپولیس تهران در تلاش برای تقویت جایگاه و موقعیت خود در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال است.

 

*نخستین مصاف ویسی و دنیزلی در تاریخ لیگ برتر

دیدار هفته نهم از دور برگشت یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال نخستین مصاف سرمربیان دو تیم صبای قم و پرسپولیس تهران در تاریخ فعالیت دو مربی در لیگ برتر فوتبال ایران نیز محسوب می‌شود.

البته مصطفی دنیزلی و عبدالله ویسی پیش از این نیز در مسابقات 10 دوره گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با یکدیگر روبه‌رو شده‌اند، اما در آن مقطع که دنیزلی سرمربی پرسپولیس بود، ویسی در فولاد خوزستان به عنوان بازیکن و مربی فعالیت می‌کرد.

 

*رویارویی صبا و پرسپولیس به قضاوت سعید مظفری‌زاده

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران در نهمین هفته از دور برگشت مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی امروز به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش می‌شود که صبا با پیروزی در این دیدار در مکان چهارم جدول قرار می‌گیرد.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران از بیست و ششمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 14 و 45 دقیقه عصر امروز به میزبانی صبای قم در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام به قضاوت سعید مظفری‌زاده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول