اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تساوی خانگی مقابل شهرداری لنگرود

صبای نوین قم از صعود به مرحله دوم لیگ آزادگان ناامید شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای نوین قم در دیداری حساس برابر شهرداری لنگرود یکی از مدعیان صعود از گروه دوم رقابت‌های لیگ آزادگان تن به تساوی داد تا امیدهای صعود این تیم از بین برود.

صبای نوین قم از صعود به مرحله دوم لیگ آزادگان ناامید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دور برگشت از مرحله گروهی مسابقات این فصل فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان، دوشنبه شب با برگزاری چند‌ مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان هفته نهم خود را سپری کرد و طی آن در یکی از بازی‌های مهم تیم صبای نوین قم در خانه از شهرداری لنگرود پذیرایی کرد.

صبای نوین قم در حالی که هفته گذشته در دیداری خارج از خانه مقابل استقلال ساری شکست خورد تا سه امتیاز ارزشمند این بازی را از دست بدهد و امیدهای صعودش کمرنگ شود، این بار در خانه برابر شهرداری لنگرود متوقف شد تا عملا بختی برای صعود به مرحله دوم نداشته باشد.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای نوین قم و شهرداری لنگرود از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ آزادگان در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد که در پایان دو تیم به تساوی پر گل دو بر دو و تقسیم امتیازها رضایت دادند.

تساوی در این دیدار به هیچ عنوان برای تیم فوتبال صبای نوین قم نتیجه خوبی نبود چرا که اختلاف پنج امتیاز این تیم با شهرداری لنگرود در رده‌های دوم و سوم جدول را حفظ کرد تا این تیم شهرداری لنگرود باشد که صعودش را به مرحله دوم قطعی کند.

شاگردان عباس رحمانی در تیم فوتبال صبای نوین قم در نوزدهمین هفته رقابت‌های لیگ آزادگان در دیداری بسیار حساس میزبان تیم فوتبال شهرداری لنگرود بودند که نتوانستند از حریف خود سه امتیاز بگیرند و در نهایت با تساوی دو بر دو مقابل تیم دوم گروه دوم لیگ آزادگان متوقف شدند در حالی که این تساوی صعود شهرداری لنگرود را بعد از استقلال ساری به مرحله دوم قطعی کرد.

صبای نوین قم در حالی که تا پیش از این دیدار هفت پیروزی و هفت تساوی در کارنامه داشت، با کسب این تساوی در خانه، هشتمین تساوی این فصل خود را در رقابت‌های مرحله گروهی مسابقات لیگ آزادگان پذیرا شد تا بدین ترتیب 32 امتیازی باقی مانده و در هفته‌های پایانی مرحله گروهی بازی‌های تشریفاتی برابر حریفان خود برگزار کند.

در این گروه هم‌اکنون استقلال ساری با کسب 47 امتیاز صدرنشین بلامنازع بازی‌های مرحله مقدماتی لیگ آزادگان است و صعود خود به مرحله بعد را قطعی کرده است، ضمن اینکه شهرداری لنگرود با کسب 37 امتیاز بالاتر از تیم فوتبال صبای نوین قم در مکان دوم جای گرفت و صعودش را به مرحله دوم رقابت‌های لیگ آزادگان مسجل کرد.

امسال در مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور بیش از 50 تیم در گروه‌های شش گانه بازی‌های مرحله مقدماتی را برگزار کردند که در پایان از هر گروه دو تیم به مرحله دوم صعود می‌کنند تا در نهایت تیم‌های صعودکننده به لیگ دسته دوم مشخص شوند.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول