اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی سازمان لیگ برتر

زمان برگزاری دیدار صبا و پرسپولیس در قم تغییر کرد

خبرگزاری فارس: زمان برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر از سوی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال تغییر کرد.

زمان برگزاری دیدار صبا و پرسپولیس در قم تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که استارت بازی‌های هفته نهم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از عصر فردا زده می‌شود، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران در هفته بیست و ششم لیگ یازدهم به میزبانی صبای قم برگزار خواهد شد.

در آغازین هفته نهم دیدارهای دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و بر اساس برنامه، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران قرار بود از ساعت 15 و 30 دقیقه چهارشنبه بیست و ششم بهمن ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام برسد که این دیدار 45 دقیقه زودتر یعنی از ساعت 14:45 دقیقه این روز برگزار خواهد شد.

یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بعد از اعلام برنامه دیدارهای 9 هفته پایانی این دوره از سوی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال در حالی در اوج حساسیت خود دنبال می‌شود که هم اکنون پنج تیم در بالای جدول رده بندی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌روند.

نماینده فوتبال استان قم در حالی این هفته در دیداری خانگی از تیم فوتبال پرسپولیس تهران پذیرایی می‌کند که در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال موفق عمل نکرد و در میان ناباوری در دیدار خارج از خانه برابر فولاد خوزستان به شکست سنگین سه بر صفر تن داد.

در فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، صبا با ترکیبی کاملا متفاوت نسبت به دوره‌های گذشته لیگ برتر با بازیکنان جدید، کم نام و نشان و جویای نام البته در کنار چهره‌های باتجربه بسیار خوب در فوتبال کشور ظاهر شد که خیلی از کارشناسان این اتفاق را خدمتی بزرگ به فوتبال کشور دانستند.

تیم فوتبال صبای قم در فصل یازدهم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور، با حمایت استاندار قم به عنوان رئیس مجمع باشگاه صبا با قدرت در لیگ برتر حضور یافته است و این مهم می‌تواند به موفقیت فوتبال قم و ایجاد انگیزه در بین جوانان فوتبالیست قمی در سال‌های آتی بینجامد.

یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی امسال با شرکت 18 تیم برگزار می‌شود که در پایان لیگ این فصل تنها تیم قهرمان به صورت مستقیم در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا شرکت می‌کند و تیم‌های دوم و سوم باید در مرحله انتخابی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا شرکت کنند.

در 10 دوره گذشته این مسابقات، تیم فوتبال صبای قم در دوره هفتم موفق به کسب بهترین جایگاه خود شد و توانست در بین رقبای لیگ برتری بعد از پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در جایگاه سوم ایستاده و در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول