اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور

صبای قم با 6 گل مغلوب ارژن فارس شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم در دیداری خارج از خانه در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل میزبان خود لبنیات ارژن فارس به شکستی سنگین تن داد.

صبای قم با 6 گل مغلوب ارژن فارس شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در فاصله پنج هفته به پایان سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، ناکامی دیگری برای تیم فوتسال صبا نماینده استان قم در این مسابقات رقم خورد و طی آن صبا در دیداری خارج از خانه مقابل میزبان خود تیم فوتسال لبنیات ارژن فارس به سختی و با نتیجه‌ای پر گل شکست را پذیرا شد.

مسابقه صبای قم و لبنیات ارژن فارس از هفته نهم از دور برگشت مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، در سالن شهید ابوالفتحی شیراز برگزار شد و طی آن شاگردان حسین گنجیان به هشتمین باخت این فصل خود تن دادند.

این مسابقه یکی از دیدارهای همزمان هفته بیست و دوم لیگ سیزدهم بود که بین تیم‌های رده‌های پنجم و دهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به انجام رسید و در نهایت این تیم فوتسال لبنیات ارژن فارس بود که موفق شد صبای قم را با نتیجه عجیب شش بر دو شکست دهد.

این دومین شکست متوالی صبای قم با نتیجه دور از انتظار شش بر دو بود که بعد از باخت هفته بیست و یکم مقابل حفاری اهواز، این بار در مقابل تیم فوتسال لبنیات ارژن فارس با اختلاف چهار گل تن به شکست داد تا روند ناکامی‌های این تیم ادامه یابد.

در این مسابقه که سه امتیاز آن برای هر دو تیم حائز اهمیت بود، شاگردان حسین گنجیان در تیم فوتسال صبای قم دو بار توسط سعید تقی‌زاده بازیکن جوان و خوش آتیه ملی پوش خود به گل رسیدند اما میزبان نیز توسط حمید شجاعی سه بار، بابک سهرابی ، غلامحسین صابری و مرتضی کشاورز، موفق شد شش بار دروازه تیم صبای قم را باز کند.

این شکست برای فوتسالیست‌های صبای قم در حالی رقم خورد که نماینده فوتسال قم در این فصل مجموعا مقابل تیم‌های فوتسال فیروز صفه اصفهان (دو بازی رفت و برگشت)، صنایع گیتی پسند اصفهان، پرسپولیس تهران، شهرداری ساوه، حفاری اهواز، گسترش فولاد تبریز تن به شکست داده بود.

با نتایجی که در دیدارهای هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور رقم خورد، هم اکنون تیم فوتسال منصوری قرچک با کسب 56 امتیاز، صنایع گیتی پسند اصفهان با 53 امتیاز و فولاد ماهان اصفهان با کسب 45 امتیاز در مکان‌های اول تا سوم جای دارند و صبای قم نیز با کسب 36 امتیاز بعد از حفاری اهواز 40 امتیازی و گسترش فولاد 39 امتیازی در مکان ششم جدول رده بندی جای گرفته است.

صبای قم در بازی بعدی خود در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان خواهد بود.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول