اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انگیزه بالایی برای شکست پیروزی داریم

بختیاری‌زاده: صبای قم با 3 امتیاز به جمع مدعیان می‌پیوندد

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: برای شکست دادن تیم فوتبال پیروزی تهران در دیدار امروز، شیوه‌های متعددی در نظر داریم زیرا صبای قم با سه امتیاز بازی به جمع مدعیان باز خواهد گشت.

بختیاری‌زاده: صبای قم با 3 امتیاز به جمع مدعیان می‌پیوندد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم ناصر بختیاری‌زاده سه‌شنبه شب در حاشیه آخرین تمرین تیم فوتبال صبای قم در آستانه دیدار با پیروزی تهران، بیان کرد: به خوبی می‌دانیم که در مصاف با تیم رده‌ هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر بازی بسیار دشواری در پیش داریم اما با شناخت کافی به مصاف حریف خود می‌رویم و برای ابراز شایستگی‌های صبا تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به آمادگی کامل بازیکنان تیم فوتبال صبای قم و به خصوص مهاجمان این تیم ادامه داد: در این دیدار مهاجمان صبا باید قدر موقعیت‌های مناسب را دانسته و سعی کنیم نه تنها آنها را به راحتی از دست نداده بلکه همچون آخرین بازی خانگی به پیروزی قاطع دست یابیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم اظهار داشت: بازیکنان ما بعد از نشان دادن آمادگی بالای خود در هفته‌های اخیر، در بازی گذشته نیز با اینکه مقابل فولاد تن به شکست دادیم باز هم به شکلی بسیار خوب برنامه‌های تاکتیکی کادر فنی را در زمین پیاده کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به آمادگی خوبی که بازیکنان ما دارند و همچنین انگیزه‌ای که در بین تک تک بازیکنان ما به چشم می‌خورد، به هیچ عنوان پیروزی تهران مقابل ما از پیش برنده نیست، ضمن اینکه این تیم را نیز نمی‌توان کم توان و ضعیف برشمرد.

بختیاری‌زاده در خصوص شرایط بازیکنان تیم فوتبال صبای قم در آستانه این دیدار، ابراز داشت: به جز رامین رضائیان و میلاد نوری مدافع و ‌هافبک تیم ما که از هفته بیست و پنجم لیگ برتر و بعد از دیدار برابر فولاد به دلیل سه اخطاره بودن نمی‌توانند تیم را همراهی کنند، مابقی بازیکنان در سلامتی کامل به سر می‌برند و برای انتخاب ترکیب مناسب در بازی امشب دست کادر فنی باز است.

وی تاکید کرد: در بازی امروز بهترین‌ نفرات خود را در اختیار داریم و با توجه به موقعیت خوبی که در جدول داریم و آمادگی خوبی که بازیکنان از آن برخوردار هستند، امید زیادی داریم که با کسب پیروزی دیگری میدان مصاف با پیروزی تهران را ترک کنیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم خاطر نشان کرد: با نتایجی که در دیدارهای شب گذشته هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور رقم خورد، در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که با کسب سه امتیاز دیدار برابر پیروزی تهران، فرصت صعود به مکان چهارم جدول رده‌بندی را داریم و به همین خاطر پیروزی در این دیدار خانگی برای ما بسیار حائز اهمیت است.

وی اضافه کرد: در دیدار امروز ما میزبان بازی با تیم فوتبال پیروزی تهران هستیم و باید قدر موقعیت میزبانی خود را دانسته و همچون گذشته با انگیزه بالا و میل به موفقیت در لیگ یازدهم فوتبال کشور همچنان به دنبال کسب پیروزی باشیم.

دیدار صبای قم و پیروزی تهران از ساعت 14 و 45 دقیقه امروز در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول