اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بیست و دوم صورت می‌گیرد

جدال صبا و ارژن در شیراز

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم در هفته نهم از دور برگشت دیدارهای مسابقات لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، برای بهبود موقعیت خود در جدول با تیم ارژن فارس دیدار می‌کند.

جدال صبا و ارژن در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در هفته نهم از دور برگشت لیگ برتر فوتسال، صبای قم در خارج از خانه و در شهر شیراز باید به مصاف تیم لبنیات ارژن فارس برود، در حالی که اختلاف آنها با تیم رده چهارم جدول تنها یک امتیاز است.

در این رقابت‌ها تا پایان هفته هشتم از دور برگشت، تیم‌های فوتسال شهید منصوری قرچک و صنایع گیتی پسند اصفهان در مکان‌های اول و دوم جدول رده بندی ایستاده‌اند و قطعا یکی از این دو تیم قهرمان سیزدهمین دوره لیگ برتر  فوتسال می‌شود.

اما تیم فوتسال صبای قم که هم اکنون با کسب 36 امتیاز تیم پنجم جدول رده‌بندی این مسابقات به شمار می‌رود، این هفته در دیداری حساس در خارج از خانه سعی می‌کند روند مثبتی که در نیم فصل نخست رقابت‌ها داشت را بار دیگر از سر بگیرد.

صبای قم تا این هفته از مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در 21 مسابقه داخل و خارج از خانه به میدان رفته است که حاصل تلاش این تیم کسب 11 پیروزی، سه تساوی و هشت باخت مقابل رقبای لیگ برتری است.

این تیم که بعد از باخت به فیروز صفه اصفهان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال با استعفای سیدمهدی غیاثی، همکار وی در کادر فنی یعنی حسین گنجیان را به عنوان سرمربی خود می‌بیند، در بازی‌های دور برگشت عملکرد ضعیف‌تری نسبت به نیم فصل نخست لیگ برتر این فصل داشته است.

صبای قم در دیدارهای خانگی موفق به شکست تیم‌های فوتسال پرسپولیس تهران، میثاق تهران، گسترش فولاد تبریز، دبیری تبریز، لبنیات ارژن فارس و راه ساری شده است، ضمن اینکه دو تساوی این تیم با نتایج مشابه چهار بر چهار مقابل تیم‌های بالانشین فولاد ماهان سپاهان اصفهان و شهید منصوری قرچک بوده است و البته سه باخت خانگی نیز در مقابل تیم‌های فوتسال فیروز صفه اصفهان، شهرداری ساوه و حفاری اهواز تا این هفته رقم خورده است.

از سوی دیگر صبای قم در دیدارهای خارج از خانه در مصاف با تیم‌های فوتسال حفاری اهواز، شهرداری ساوه، راه ساری، دبیری تبریز و میثاق تهران رقم به پیروزی رسیده و به پرسپولیس تهران، صنایع گیتی پسند اصفهان و فیروز صفه اصفهان باخته است و با تیم فوتسال علم و ادب مشهد نیز مساوی کرده است.

در جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال هم اکنون تیم فوتسال شهید منصوری قرچک مدافع عنوان قهرمانی با کسب 56 امتیاز صدرنشین است، گیتی پسند اصفهان با 52 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و ماهان اصفهان تیم 44 امتیازی رده سوم محسوب می‌شود.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول