اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران خبر داد

اعزام 4 کشتی‌گیر و 2 مربی مازندرانی به کره جنوبی

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: برای شرکت در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا امروز چهار کشتی‌گیر و دو مربی مازندرانی به کره جنوبی اعزام می‌شوند.

اعزام 4 کشتی‌گیر و 2 مربی مازندرانی به کره جنوبی

سلمان قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان کرد: برای حضور در این رقابت‌ها تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی با 14 کشتی‌گیر و هشت مربی به این پیکارها اعزام می‌شود که از این تعداد شش نفر از مازندران هستند.

وی افزود: به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیایی، کشتی‌گیران به همراه کادر فنی امروز تهران را به مقصد سئول پایتخت کره جنوبی ترک کردند.

قادری گفت: مسعود اسماعیل پور در وزن 60 کیلوگرم و مهدی تقوی در 66 کیلوگرم به عنوان دو ملی‌پوش رشته آزاد و محسن حاجی‌پور در 55 کیلوگرم و داوود گیل نیرنگ در 96 کیلوگرم در رشته فرنگی به عنوان چهار کشتی‌گیر مازندرانی در این مسابقات هستند.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران در ادامه از حضور محمود اسماعیل‌پور و حمیدرضا اسماعیل‌نژاد به عنوان دو مربی سازنده و باتجربه مازندرانی در کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی در این رقابت‌ها خبر داد و افزود: در این مسابقات اسماعیل‌پور در رشته آزاد و اسماعیل‌نژاد در رشته فرنگی به عنوان مربیان تیم ملی کشتی‌گیران را کوچ و سرپرستی فنی خواهند کرد.

قادری از کسب حداقل سه مدال توسط کشتی‌گیران مازندرانی در این پیکارها خبر داد و اظهار داشت: با حضور کشتی‌گیران جوان در کنار باتجربه‌ها تیم ملی ایران از مدعیان اصلی قهرمانی این دوره از مسابقات است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای 27 تا 30 بهمن به میزبانی کره جنوبی در شهر گومی برگزار می‌شود و  کشتی‌گیران تمام کشورهای آسیایی در این رقابت‌ها نیز به روی تشک می‌روند. 

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول