اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی مازندران:

کشتی‌گیران مازندرانی در ترکیه 2 مدال گرفتند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی مازندران از کسب دو مدال برنز توسط کشتی‌گیران مازندرانی در جام بین‌المللی یاشاردغو ترکیه خبر داد.

کشتی‌گیران مازندرانی در ترکیه 2 مدال گرفتند

غلامرضا نوری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در چهلمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام بین‌المللی یارشاردغو ترکیه  بیش از 200 کشتی‌گیر از 17 کشور دنیا با هم رقابت کردند.

وی تصریح کرد: سید احمد محمدی در وزن 60 کیلوگرم و جابر صادق‌زاده در 120 کیلوگرم به عنوان دو کشتی‌گیر ملی‌پوش مازندرانی در این رقابت‌ها موفق به دو مدال برنز شدند.

نوری زاده گفت: در دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها، سید احمد محمدی در وزن 60 کیلوگرم مقابل حریف روسی خود به برتری رسید و جابر صادق‌زاده نیز در وزن 120 کیلوگرم کشتی‌گیر میزبان اهل ترکیه را از پیش رو برداشت.

دبیر هیئت کشتی مازندران در ادامه یادآور شد: تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان در این دوره از مسابقات با یک مدال طلا، یک مدال نقره و سه مدال برنز پس از تیم ترکیه کشور میزبان به مقام نایب قهرمانی رسید.

نوری‌زاده سطح کیفی این مسابقات را با حضور کشورهای صاحب کشتی دنیا خوب ارزیابی کرد و تصریح کرد: در این دوره از مسابقات، کشتی‌گیران باتجربه و دارنده مدال متعدد جهانی و اروپایی حضور داشتند.

وی درباره تیم‌های برتر این مسابقات افزود: در جدول رده‌بندی تیم ترکیه با 46 امتیاز قهرمان شد و تیم‌های ایران با 34 و قزاقستان با 33 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

نوری‌زاده در پایان از حضور 35 کشتی‌گیر آزاد و فرنگی مازندرانی در اردوهای مختلف تیم‌های ملی خبر داد و خاطرنشان کرد: مازندران همیشه از ارکان اصلی کشتی کشور محسوب می‌شود و کشتی‌گیران زیادی از مازندران در رقابت‌های مختلف برون‌مرزی برای کشور افتخارآفرینی می‌کنند.

به گزارش فارس، چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی جام یاشاردغو ترکیه روزهای 21 تا 23 بهمن در شهر آنکارا ترکیه با حضور 200 کشتی‌گیر از 17 کشور دنیا برگزار شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول