اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس فرهنگی آموزش و پرورش قوچان خبر داد

برگزاری مسابقات سرود و تئاتر دانش‌آموزی در 160 آموزشگاه قوچان

خبرگزاری فارس: کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش قوچان از برگزاری مسابقات سرود و تئاتر دانش‌آموزی در 160 آموزشگاه‌ قوچان خبر داد.

برگزاری مسابقات سرود و تئاتر دانش‌آموزی در 160 آموزشگاه قوچان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش قوچان، رمضان فاطمی اظهار داشت: در مجموع مقاطع سه‌گانه مدارس قوچان، 110 آموزشگاه متقاضی شرکت در رشته‌های سرود کلاسیک، محلی، سنتی بوده‌اند و 50 آموزشگاه در مسابقات تئاتر صحنه‌ای، عروسکی به رقابت می‌پردازند.

کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش قوچان گفت: امسال علاوه بر رشته‌های کلاسیک، محلی، سنتی در سرود، مسابقات سرود پیرامون نماز را نیز خواهیم داشت.

وی ضمن پرشور دانستن حضور دانش‌آموزان در فعالیت‌های فوق برنامه تصریح کرد: با جهت‌دهی مثبت استعدادها و توانایی‌های دانش‌آموزان و شرکت‌ دادن آنان در فعالیت‌های جمعی می‌توان شادابی و نشاط را به فضاهای مدرسه وارد کرد تا فرآیندهای یاددهی و یادگیری به خواستن اجرایی شود.

وی افزود: این مسابقات به مدت یک هفته از 26 بهمن‌ماه در تالار مرکز آموزش نیروی شهید کلاهدوز و سالن همایش‌های کانون شهید پورمهدی برگزار می‌شود و در پایان رقابت این 160 آموزشگاه رتبه‌های اول هر رشته برای شرکت در مرحله استانی به کارشناسان فرهنگی و هنری معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/م30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول