اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعاون آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

254 آموزشگاه در اختیار زائران در مشهد قرار گرفته است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون و امور رفاهی کارکنان آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: امسال 254 آموزشگاه و سالن ورزشی از نواحی یک تا 5 اموزش و پرورش با توجه به میزان نزدیکی به حرم در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار گرفته است.

254 آموزشگاه در اختیار زائران در مشهد قرار گرفته است

حمید طالب‌نژاد صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: 254 آموزشگاه در اختیار کاروان‌های پیاده قرار گرفته است.

طالب‌نژاد افزود: زائران پیاده تحت پوشش جمعیت خدمت‌گزاران زائران پیاده‌اند که جمیعت مستقلیند و زیر نظر استانداری و فرمانداری هستند و اسکان این زائران با آموزش و پرورش است.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی کارکنان آموزش و پرورش خراسان‌رضوی درباره جمعیت زائرین اظهارداشت: آمار دقیق آنها مشخص نیست، حدود 30 هزار نفر در آموزش و پرورش اسکان یافته‌اند.

طالب‌نژاد افزود: با توجه به این که آمار زیادی مهمان علی بن موسی‌الرضا هستند و اماکن اقامتی ، هتل‌ها و... جواب‌گوی این جمعیت نیست، آموزش و پرورش با این هیئت‌ها و زائران همکاری دارد.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی کارکنان آموزش و پرورش خراسان‌رضوی درباره نظارت بر نحوه خدمات‌رسانی به زائران گفت: بیش از 60 هزار نفر در این 254 آموزشگاه مستقرند، 26 نفر بازرس کار نظارتی و نحوه خدمات‌رسانی زائران فرهنگی را برعهده دارند.

طالب‌نژاد افزود: در کنار این مدارس سه مرکز آموزشی رفاهی خانه معلم ،کار اسکان زائران فرهنگی و خانواده محترمشان را برعهده داشته‌اند که این مراکز قبلا از طریق اینترنت رزرو شده‌اند.

وی گفت: 50 درصد مدارس مجهز به تلویزیون، حمام و آشپزخانه برای طبخ غذا هستند که در اختیار کاروان قرار می‌گیرند.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی کارکنان آموزش و پرورش خراسان‌رضوی اظهار داشت: با توجه به این بار سنگین که بردوش آموزش و پرورش است، بحث پول گاز، آب، برق و خرابی مدارس و... آموزش و پرورش برای انجام هر چه بهتر این کار فرهنگی نیاز به حمایت ارگان‌ها و سازمان‌های دیگر به ویژه استانداری خراسان‌رضوی دارد که تضییعی در حق دانش‌آموزان صورت نگیرد.

انتهای پیام/ر20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول