اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تکاب:

زنده‌ نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه تکاب گفت: اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از شهادت کم نیست.

زنده‌ نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تکاب، حجت‌الاسلام عبدالله محمدی شامگاه امروز در مراسمی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره 12 شهید روستای احمد حسن‌لو که در مسجد امام شافعی تکاب برگزار شد، اظهار داشت:‌ انتقال انقلاب اسلامی به نسل بعد و حفظ آرمان‌های شهدا برای قدرتمند کردن انقلاب اسلامی یک نقش اساسی دارد.

محمدی تصریح کرد: توطئه‌ها و ترفندهایی که دشمنان طی 32 سال گذشته علیه مردم و نظام اسلامی ما برنامه‌ریزی کردند با مقاومت و صداقت مردم در صحنه، لطف و عنایت ‌پروردگار، حکمت و درایت بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری به عوامل موفقیت و ‌ماندگاری همراه با عزت و اقتدار کشورمان تبدیل شده است.

این مسئول ادامه داد: شهدای والا‌مقام در دنیا به ما عزت، اقتدار، استقلال و سربلندی دادند و فردای قیامت برای ارتقای درجه‌مان باید به سراغ شهدای والا‌مقام برویم.

امام جمعه تکاب گفت: شهدا با ایثار و روحیه شجاعانه خود مانند اساتید اخلاق برای تمام نسل‌های بشری هستند و جوانان و مسئولان ما باید همیشه شهدا را به عنوان الگو در زندگی خود به یاد داشته باشند.

وی ادامه داد: یاد، زنده نگاه داشتن و ادامه راه شهدا همواره باید در مسیر زندگی ما قرار داشته باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه استکبار و در رأس آن آمریکا در راستای تحقیر جامعه اسلامی تلاش می‌کند، افزود: روح بلند جوانان ایران اسلامی این اجازه را به دشمنان قسم ‌خورده ملت نمی‌دهد تا این ملت را تحقیر کنند.

امام جمعه تکاب خون شهدا را عامل پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: پرچم عزتی که بر بام جهان اسلام برافراشته شده مرهون ایثارگری شهداست، شهدا نه تنها برای خود و خانواده عزت آفریدند بلکه برای تمام ملت ایران سرافراز کردند، در این دنیا پر از وسوسه و هوس‌انگیز ما مسئولان باید با پیمان عملی با شهیدان در راه آنان گام برداریم.

این مسئول خاطرنشان کرد: انسان‌های بزرگی که جان خود را در راه حفظ اسلام هدیه کردند، در حقیقت تا ابد جایگاهی چون معلم را برای بشریت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه شهیدان درس پیروی از حق و حقیقت و تبعیت از ولایت و رهبری را به ما آموختند، تصریح کرد: درس بزرگی که شهدا به ما می‌آموزند، تبعیت از ولایت فقیه و رهبری است و شهدا سرمایه‌های این نظام و انقلاب اسلامی هستند که در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی، خون پاکشان را هدیه کردند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول