اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

مکتب شهادت سنگری در برابر توطئه‌های سردمداران کفر است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: شهادت و حفظ روحیه شهادت‌طلبی غنی‌ترین مکتب و مسلک در برابر درنده‌خویی‌های استکبار و سردمداران کفر است.

مکتب شهادت سنگری در برابر توطئه‌های سردمداران کفر است

حجت‌الاسلام مهدی ستوده در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل در عملیات اخیر در منطقه شمال غرب کشور اظهار داشت: تفکر خام و پوچ غرب مبنی بر اینکه می‌تواند با بازی با الفاظ ایران را شکست داده و یا منجر به تسلیم کند تفکری شکست خورده است چرا که روحیه ایثار و شهادت‌طلبی رزمندگان ما پاسخی دندان‌شکن و کوبنده به توطئه‌های غرب است.

وی با یادآوری اینکه استکبار با به میدان کشیدن حربه پوسیده و نخ‌نمای جنگ نرم در صدد سلب روحیه پایمردی و ایثار از جوانان کشور ما است، افزود: امریکا و همدستان وی با بیان این تهدیدها و ایجاد جنگ نرم در ایران در واقع سبک مغزی و سبک عقلی خود را به نمایش گذاشته و هیچ آبرویی برای خود باقی نگذاشته‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل جوانمردی‌های رزمندگان تیپ 37 حضرت عباس (ع) به ویژه در عملیات اخیر در منطقه شمال غرب را ناشی از وجود روحیه خداجویی در آنان اعلام کرد و بیان داشت: جوانان ما نه از روی اجبار که از روی شوق و اخلاص جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم میهن می‌کنند چرا که هر وجب از این خاک به منزله ناموس ملت ایران است.

ستوده با ابراز خرسندی از پیروزی رزمندگان تیپ 37 در برابر گروهک‌های منحوس پژاک و پ.ک.ک در غرب کشور خاطرنشان کرد: آنچه که سبب این پیروزی‌ها شده توسل و تمسک‌جویی به خدا است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را سبب بازگویی بسیاری از ناگفته‌های ایثار و از جان گذشتگی رزمندگان اعلام کرد و اظهار داشت: نسل سوم و چهارم انقلاب باید بدانند که در 33 سال گذشته استکبار با چه توطئه‌هایی خواسته ایران را ساقط کند و ایران چگونه از تمام این توطئه‌ها سر بلند به درآمده است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول