اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یکی از حساس‌ترین دیدار لیگ برتر والیبال

کاله مازندران در خانه میزبان باریج اسانس کاشان است

خبرگزاری فارس: در یکی از حساس‌ترین دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، شامگاه فردا چهارشنبه دو تیم مدعی کاله مازندران و باریج اسانس کاشان با هم روبه‌رو می‌شوند.

کاله مازندران در خانه میزبان باریج اسانس کاشان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، در دیدار دهم دور برگشت و هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، شامگاه چهارشنبه تیم کاله مازندران که در مکان سوم جدول لیگ برتر جای دارد با تیم باریج اسانس کاشان که در جایگاه نهم جا خوش کرده است روبه‌رو می‌شد.

اسماعیل صباغ پیشکسوت والیبال در این دیدار به عنوان نماینده فدراسیون بوده و وحید پورکاشیان و علیرضا غریب از داوران بین‌المللی والیبال کشورمان کار قضاوت را برعهده خواهند داشت.

کاله مازندران در هفته گذشته همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد در دیداری آسان توانست به راحتی و بدون هیچ‌گونه مشکلی تیم کرمان را در خانه‌اش با نتیجه سه بر یک شکست دهد.

باریج اسانس نیز با حضور حسین معدنی سرمربی سابق تیم ملی والیبال بزرگسالان سرو شکل دیگری گرفته است روند رو به رشدی دارد و در دیدار هفته گذشته خود توانست هاوش گنبد تیمی که بزرگان والیبال را شکست دهد را در کاشان با نتیجه سه بر دو و به سختی شکست دهد.

در حساس‌ترین دیدار هفته دهم دور برگشت لیگ برتر والیبال فینالی زودهنگام را در کرج شاهد خواهیم بود که در آن سایپای البرز از پیکان تهران در کرج میزبانی می‌کند.

کاله رده سومی در صورت پیروزی سه بر صفر یا صفر بر یک برابر کاشانی‌ها با توجه به باخت پیکان برابر سایپا می‌تواند در رده دوم قرار گیرد.

در ترکیب احتمالی کاله مازندران که سرمربیگری آن را بهروز عطایی مربی نام آشنا و حرفه‌ای کشورمان برعهده دارد، بازیکنان ملی‌پوش و باتجربه‌ای همچون علیرضا نادی، فرهاد نظری افشار، میرسعید معروف، حمزه زرینی، عادل غلامی، آرش صادقیانی، رضا قرا، سانجای کومار، میلاد عبادی‌پور، مهدی رنجبر و وحید سیدعباسی جای خواهند داشت.

حضور عبدالرضا علیزاده لیبروی تیم کاله مازندران که هفته گذشته را از ناحیه کتف مصدوم شد محتمل است.

در ترکیب تیم والیبال باریج اسانس کاشان که سرمربیگری آن را حسین معدنی از همکاران عطایی در تیم ملی سال‌های گذشته برعهده دارد، امیر غفور بازیکن ملی‌پوش، محمد طاهر وادی، علیرضا‌ جدیدی، سیدجواد میرآفتاب، اشکان درخشان، بهنام حمامی، عباس فتحی بیگی، محمد امین حسن‌زاده و حسین امیری جای خواهند داشت.

از نکات قابل توجه این دیدار تقابل حسین معدنی و بهروز عطایی است که سال‌های گذشته معدنی با تیم داماش به آمل می‌آمد ولی امسال با گنبدی‌ها راهی این شهرستان شد.

علیرضا جدیدی نیز بازیکن آملی لیگ برتر است که امسال پیراهن باریج اسانس را بر تن دارد.

تنها نماینده مازندران در لیگ برتر هم اکنون با 21 بازی، 18 پیروزی و 51 امتیاز بعد از سایپای البرز صدرنشین و پیکان تهران، در مکان سوم لیگ برتر والیبال جای دارد و حتی می‌تواند در صورت شکست پیکان و پیروزی مقابل باریج به مکان دوم جدول صعود کند.

باریج اسانس نیز با 21 بازی کسب 11 پیروزی و 27 امتیاز در مکان نهم جدول چهارده تیمی لیگ برتر جای گرفته است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول