اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایستگاه پایانی لیگ دسته یک صورت می‌گیرد

جدال صدرنشین‌های والیبال شمال کشور در حساس‌ترین دیدار

خبرگزاری فارس: دو تیم کاله جوان مازندران صدرنشین و بازرگانی جواهری گنبد رده دومی که از تیم‌های مدعی گروه نخست لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور هستند عصر امروز در آخرین هفته این دوره از رقابت‌ها دیدار می‌کنند.

جدال صدرنشین‌های والیبال شمال کشور در حساس‌ترین دیدار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، در هفتمین دیدار دور برگشت و هفته دوازدهم لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشورمان که آخرین ایستگاه این دوره از رقابت‌ها در مرحله گروهی محسوب می‌شود، نمایندگان مدعی شمال کشور با هم روبه‌رو می‌شوند.

کاله جوان مازندران که تا پایان هفته یازدهم این دوره از رقابت‌ها با حسین کاظمی سرمربی جوان خود به همراه بازیکنان جوان و با انگیزه‌اش و ابوالقاسم نائیجی سرپرست نام‌آشنای این تیم جایگاه نخست خود در مرحله گروهی این دوره از رقابت‌ها را تثبیت کردند.

کاله جوان که چهار امتیاز اختلاف با بازرگانی جواهری گنبد تیم دوم این گروه دارد چند هفته‌ای است دستیابی دیگر تیم‌ها را به صدر جدول غیرممکن کرده و قهرمانی خود در گروه نخست این دوره از رقابت‌ها را در پایان مرحله گروهی مسجل کرد.

اما گنبدی‌ها که فصل قبل در لیگ برتر حضور داشتند در صورت پیروزی و کسب امتیازات لازم می‌توانند دوم شوند و در صورت باخت و پیروزی شهرک‌های صنعتی برابر صالحین ساری دیگر نماینده استان مازندران جایگاه دوم را با سومی عوض می‌کنند تا شرایط‌شان در مرحله پلی‌آف سخت‌تر شود.

کاله جوان شگفتی‌ساز که تا 10 هفته از لیگ دسته یک والیبال رکورد شکست‌ناپذیری را از آن خود کرده بود در دیدار مقابل صنعت پالایش گاز هاشمی‌نژاد سرخس طعم تلخ باخت را چشید.

این دیدار حساس‌ترین بازی دو تیم محسوب می‌شود که کاله جوان با انجام 11 بازی، 10 برد و تنها یک شکست با 28 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم بازرگانی جواهری گنبد با 11 بازی، 8 پیروزی و 3 باخت و کسب 24 امتیاز در رده دوم گروه اول قرار دارد.

البته عصر چوب زنجان و جیهون اگزوز آق‌قلا در ته جدول از تیم‌های فانوس به دست و کاندیدای سقوط به لیگ پایین‌تر محسوب می‌شوند.

در 26 بهمن ماه با آغاز مرحله پلی‌آف کاله جوان به عنوان صدرنشین گروه اول با تیم چهارم گروه دوم روبه‌رو می‌شود.

رقابت‌های دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور امسال در دو گروه هفت تیمی به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود که تیم‌های بالای جدول به مرحله پلی‌آف صعود خواهند کرد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول