اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آرمات در گفت‌وگو با فارس:

کاله یکی از قدرتمندترین تیم‌های لیگ برتر والیبال ایران است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال گسترش نوین کشاورز تهران گفت: کاله مازندران با در اختیار داشتن بازیکنان ملی‌پوش و باتجربه کشور یکی از قدرتمندترین تیم‌های لیگ برتر والیبال ایران است.

کاله یکی از قدرتمندترین تیم‌های لیگ برتر والیبال ایران است

مسعود آرمات پس از شکست 3 بر یک تیم گسترش نوین کشاورز تهران مقابل کاله مازندران از سری مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: دو تیم در این هفته بیست بازی زیبایی از خود به نمایش گذاشتند و خواسته ما این بود که در این شهرستان بازی زیبا و تماشاگرپسندی را از خود به نمایش درآوریم.

وی افزود: شناخت خوبی از کاله داشتیم و تمام توان خود را به کار گرفتیم تا مقابل کاله بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم و حریف دست و پا بسته‌ای نباشیم.

سرمربی تیم والیبال گسترش نوین کشاورز تهران ادامه داد: از بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای در ترکیب خود استفاده می‌کنیم که چهار نفر آنها به تازگی تجربه بازی در لیگ برتر را کسب کردند.

آرمات تصریح کرد: کاله از تیم‌های پرمهره کشورمان است که از پشتوانه‌های تیم ملی محسوب می‌شود که پیش‌بینی می‌کردیم کار سختی را در این شهر خواهیم داشت.

وی درباره مصدومیت علیزاده لیبروی تیم والیبال کاله مازندران خاطرنشان کرد: علیزاده یکی از بهترین بازیکنان والیبال کشورمان است که در حین بازی از ناحیه کتف مصدوم شد. این امر ما را نیز ناراحت کرده است زیرا این بازیکن از بهترین‌های والیبال کشورمان محسوب می‌شود که می‌تواند در عرصه ملی بر روی تیم ملی تاثیرگذار باشد.

سرمربی تیم والیبال گسترش نوین کشاورز تهران با اشاره به هدف بلندمدت این تیم در لیگ برتر والیبال عنوان کرد: انجام بازی تماشاگرپسند و زیبا در سال جاری از اهداف ما بود ولی در هدف بلندمدت خود داریم تا در سال 1391 با حمایت مسئولان تیمی را ببندیم که در مرحله پلی‌آف حضور داشته باشد.

وی درباره داوری دیدار تیمش مقابل کاله مازندران یادآور شد: از داوری بازی راضی نیستم زیرا در این دیدار چند اشتباه داوری داشتیم که در نتیجه تاثیرگذار بود.

آرمات با اعلام اینکه کاله یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی است، گفت: این تیم از قدرت‌های لیگ کشورمان محسوب می‌شود که این ادعا را می‌توان در دیدارها و عملکرد تیمی آن مشاهده کرد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول