اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم والیبال کاله جوان:

شرایط سختی بر تیم‌های والیبال در پلی‌آف حاکم است

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم والیبال کاله جوان گفت: مرحله پلی‌آف از مهم‌ترین و حساس‌ترین مراحل لیگ دسته یک والیبال بوده که هم‌اکنون شرایط سختی بر تیم‌های جوان در این دوره از رقابت‌ها حاکم است.

شرایط سختی بر تیم‌های والیبال در پلی‌آف حاکم است

ابوالقاسم نائیجی صبح امروز قبل دیدار دور نخست مرحله پلی‌آف این تیم مقابل شفق اردکان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: برای بازیکنان جوانی که سن و سال کمی دارند قرار گرفتن در پلی‌آف بسیار دشوار است.

وی با اعلام اینکه ما امیدواریم تا با تلاش همه عوامل و بازیکنان یکی از تیم‌های مرحله نهایی باشیم، گفت: درخشش خوبی از خود در مرحله گروهی نشان دادیم و با اختلاف امتیاز نسبت به تیم دوم در گروه نخست به مکان اول دست پیدا کردیم.

نائیجی تصریح کرد: بازیکنان هر دو تیم جوان هستند و از لحاظ تاکتیک و تکنیک‌پذیری باید بیشتر با آنها کار کرد تا در کار گروهی بتوانند خود را نشان دهند.

این مسئول با اعلام اینکه به عنوان صدرنشین گروه اول با تیم چهارم گروه دوم دیدار پلی‌آف را انجام می‌دهیم، ابراز داشت: در این مرحله با شفق اردکان روبرو شدیم که با آنالیز بازی‌ها و مشاهده دیدارهای این تیم توانستیم نقاط ضعف و قوت آنها را دریابیم و امیدواریم بازی خوب و زیبایی را از هر دو تیم در آمل شاهد باشیم.

سرپرست تیم والیبال کاله جوان خاطرنشان کرد: با حمایت تماشاگران والیبال‌دوست آملی که در هر شرایطی یار و همراه تیم والیبال و باشگاه کاله هستند می‌توانیم از سد شفق اردکان بگذریم و گام نخست مرحله حذفی را به سلامت برداریم.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول