اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت تالش:

419 مورد گزارش مردم تالش رسیدگی شد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت تالش از رسیدگی به 419 مورد گزارش مردمی ستاد خبری این شهرستان خبر داد.

419 مورد گزارش مردم تالش رسیدگی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، عیسی صفی‌دوست ظهر امروز در جلسه اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان، اظهار داشت: در 10 ماهه نخست امسال 419 مورد گزارش مردمی واصله به ستاد خبری 124 اداره صنعت، معدن و تجارت تالش مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی، با بیان اینکه 295 مورد از این گزارش‌ها به صورت کتبی و بقیه تلفنی اعلام شده بود، افزود: با توجه به گزارش‌های واصله، بازرسان این اداره اقدام به بازرسی از موارد گزارش شده کردند.

این مسئول، ادامه داد: در نتیجه این بازرسی‌ها 104 مورد متخلف شناخته شده و برای آنان پرونده‌هایی با ارزش ریالی 107 میلیون ریال تشکیل شده و متخلفان به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی با تصریح بر اینکه بازرسی‌های این اداره به همراه مجمع امور صنفی و اداره تعزیرات حکومتی با شدت بیشتری تا پایان سال تداوم دارد، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به ستاد خبری این اداره با شماره 124 اعلام کنند.

صفی‌دوست، همچنین از عضویت یک‌هزار و 371 نفر در انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان تالش خبر داد و افزود: این افراد از اقشار مختلف مردم هستند و با برگزاری انتخابات هیئت مدیره و تعیین هیئت رئیسه فعالیت این انجمن در شهرستان از امسال آغاز شده است. شرکت در جلسات مربوط با موضوع فعالیت انجمن به ویژه جلسات کمیسیون نظارت و ستاد تنظیم بازار، از فعالیت‌های این انجمن است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت تالش، حضور اعضای هیئت مدیره انجمن در کارگاه‌های توجیهی و آموزشی و پیگیری در زمینه اختصاص محل فعالیت در شهرستان را از دیگر فعالیت‌های انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان تالش ذکر کرد.

وی یادآور شد: اعتبار نامه‌های فعالیت اعضای هیئت مدیره این انجمن با حضور معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان و معاون سیاسی فرمانداری تالش به آنان تحویل داده شد و سخنگوی انجمن نیز به استان معرفی شده است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول