اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور صورت می‌گیرد

برگزاری آزمون مشاوره‌ای با عنوان تشخیص استعداد در کردستان

خبرگزاری فارس: کارشناس مسئول مشاوره امور تربیتی آموزش و پرورش کردستان: گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون مشاوره‌ای با عنوان تشخیص استعداد و رغبت بین دانش‌آموزان پایه اول متوسطه استان کردستان برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون مشاوره‌ای با عنوان تشخیص استعداد در کردستان

شاهرخ محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهارداشت: این آزمون صبح روز جمعه 28 بهمن ماه جاری در سطح استان کردستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این آزمون بیان داشت: تشخیص علایق و استعدادهای دانش‌آموزان پایه اول متوسطه در حیطه‌های مختلف تحصیلی و شغلی از جمله اهداف برگزاری این آزمون است.

وی با اشاره به حوزه‌های انتخابی این آزمون بیان داشت: آزمون مشاوره‌ای تشخیص استعداد و رغبت دانش‌آموزان اول متوسطه استان در 143 حوزه آزمونی شهرستان‌ها و مناطق تابعه برگزار می‌شود.

کارشناس مسئول مشاوره امور تربیتی آموزش و پرورش افزود: در این آزمون دانش‌آموزان دختر و پسر شرکت دارند.

محمدی با اشاره به اینکه هر فردی، استعدادهای ویژه‌ای دارد که متفاوت از بقیه بوده و هر شغل و رشته‌ای نیازمند استعدادی خاص برای موفقیت در آن است؛ اضافه کرد: از طریق این آزمون می‌توان استعدادهای عمومی دانش‌آموزان را سنجید و آن را مورد ارزیابی قرارداد.

وی با اشاره به اینکه این آزمون برای نخستین بار در استان کردستان برگزار می‌شود، یادآور شد: اطلاع‌رسانی لازم در خصوص این آزمون صورت گرفته است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول