اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر علوم در اهواز

روسای مراکز مشاوره دانشجویی فعال در کشور تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از روسای مراکز مشاوره فعال در سطح کشور و نیز مناطق پنج‌گانه آموزش عالی تجلیل و قدردانی شد.

روسای مراکز مشاوره دانشجویی فعال در کشور تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ظهر امروز در پایان مراسم افتتاحیه بیست و یکمین گردهمایی روسای مراکز مشاوره دانشگاه‌ها که به میزبانی معاونت دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، مشاوران نمونه معرفی و تجلیل شدند.

روسای مراکز مشاوره دانشگاه‌های علامه طباطبایی، خوارزمی، علوم انتظامی در منطقه یک، روسای مراکز مشاوره دانشگاه‌های زنجان، تبریز و بوعلی سینا همدان در سطح منطقه دو آموزش عالی، دانشگاه‌‌های سبزوار، گیلان، علوم پایه دامغان در منطقه 3، شهرکرد، اصفهان و دانشگاه صنعتی اصفهان در منطقه چهار آموزش عالی و از منطقه پنج نیز روسای مراکز مشاوره دانشگاه‌های خلیج فارس بوشهر، یزد، سیستان و بلوچستان و شهید چمران اهواز به عنوان مشاوران فعال با اهدای لوح تقدیر، تندیس و هدایایی قدردانی به عمل آمد.

همچنین رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران به عنوان  مرکز مشاور نمونه کشوری، دانشگاه‌های صنعتی شریف، فردوسی مشهد و شیراز به عنوان مراکز مشاوره برتر کشوری، دانشگاه‌‌های الزهرا(س)، شهید باهنر کرمان و صنعتی امیرکبیر نیز به عنوان مراکز مشاوره فعال کشوری معرفی و از روسای آنها تجلیل شد.

در بخش دیگری از آیین تجلیل، از روسای مراکز مشاوره زنجان، مازندران، شهرکرد و علم و صنعت که اکنون در سنگر دیگری خدمت می‌کنند و نیز دبیران مناطق یک و پنج آموزش عالی به پاس تلاش‌های فراوان آنها قدردانی به عمل آمد.

پس از مراسم افتتاحیه، روسای مراکز مشاوره و مسئولان سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در قالب کاروان راهیان نور عازم مناطق عملیاتی جنوب در خرمشهر،‌‌ آبادان و اروند شدند.

دومین روز نشست روسای مراکز مشاوره دانشگاه‌ها در دانشگاه شهید چمران اهواز فردا دوشنبه 24 بهمن ماه با برگزاری کمیسیون‌های تخصصی و مباحث مربوط ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول