اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی نیشابور خبر داد

نجات گروگان‌ نیشابوری با اعتماد به پلیس

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی نیشابور از رهایی گروگان نیشابوری با اعتماد به پلیس از چنگ ربایندگان خبر داد.

نجات گروگان‌ نیشابوری با اعتماد به پلیس

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، محمدحسن امیری ظهر امروز در نشست خبری در دفتر فرماندهی انتظامی نیشابور که با حضور گروگان و خانواده وی برگزار شد، اظهار داشت: به محض مراجعه خانواده فرد گروگان به ما، پلیس کار اطلاعاتی را در دستور کار خود قرار داد و با استفاده از زحمات کلانتری‌ها، پلیس اطلاعات، پلیس مبارزه با مواد مخدر و اطلاعات مردمی ظرف سه روز توانستیم گروگان را قبل از مهلت تعیین شده که احتمال آسیب دیدن او بود، آزاد کنیم.

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: رمز موفقیت این عملیات این بود که خانواده دارای جایگاه اجتماعی بالا، خودسرانه عمل نکردند و از ابتدا به پلیس مراجعه کردند.

وی اضافه کرد: منزل ربایندگان محاصره و پس از اخذ مجوز قضایی، مأموران وارد منزل شدند و گروگان آزاد و به پلیس آگاهی انتقال یافت که در این رابطه خانم مسئول نگه‌داری فرد ربایش شده که همسر موقت یکی از ربایندگان است و نیز نامزد یکی دیگر از ربایندگان جلب شدند.

وی افزود: محل اختفای سه نفر آدم‌ربا نیز شناسایی شده است که مأموران در پی دستگیری آنها هستند و خودرو پژو 405 نیز که در عملیات ربایش استفاده شده و بعد رها شده بود، کشف شد و معلوم گردید خودرو از شهرستان سبزوار سرقت شده است.

وی با رد شایعات در زمینه علت ربایش فرد نظیر مسائل ناموسی یا تجارت مواد مخدر، گفت: انگیزه مالی تنها علت ربایش بوده که به علت دخالت پلیس بدون پرداخت وجه، گروگان آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

در ادامه گروگان نیشابوری چگونگی ربوده شدن خود را توضیح داد و گفت: پس از خروج از محل کار آهن‌فروشی در بلوار آزادگان به سمت منزل، قصد داشتم از دور برگردان بعد از جایگاه سوخت صحرانورد دور بزنم که یک پژو 405 مقابل من به طرز خاصی توقف کرد که مجبور شدم با گرفتن دنده عقب از معرکه فرار کنم، آن‌قدر دچار هیجانات عصبی بودم که پلیس راه را نیز بدون اینکه به پلیس مراجعه کنم رد کردم، در همین حین خودرو از کنترل من خارج شد و چپ کردم، سه نفر از سرنشینان خودرو مذکور پیاده شدند و پس از شکستن شیشه‌های خودرو مرا از داخل آن بیرون کشیده و پس از ضرب و شتم داخل صندوق عقب خودروشان مخفی کردند.

وی افزود: آنها مرا به منزلی هدایت کردند و در آنجا نیز بدرفتاری‌هایشان ادامه یافت تا اینکه پس از سه روز با کمک پلیس از چنگال آدم‌ربایان نجات یافتم.

پدر گروگان نیز با تشکر ویژه از زحمات مأموران انتظامی که ایشان را سبزپوشان جان‌ بر کف خطاب کرد، گفت: پس از اطلاع از ربایش فرزندمان و تقاضای باند رباینده مبنی بر پرداخت 150 میلیون تومان در ازای آزادی فرزندمان، با 110 تماس گرفتیم و مدیریت موضوع را به آنها سپردیم و در مجموع با پلیس هماهنگ بودیم و بدون پرداخت یک ریال به آدم‌ربایان فرزندمان را به خانه بازگرداندیم.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول