اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

آماده مناظره برای اثبات حقانیت هیئت اجرایی هستیم

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: آماده مناظره برای اثبات حقانیت و تصمیم‌گیری‌های درست هیئت اجرایی بعد از انتخابات با هر کاندیدا و نامزدی هستیم.

آماده مناظره برای اثبات حقانیت هیئت اجرایی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری پیش از ظهر امروز در نشست با مجریان انتخابات در اردبیل اظهار داشت: فرمانداری تا کنون اجازه نداده حق و حقوق فردی مورد تعرض و اجحاف قرار گیرد بلکه تلاش کردیم با رعایت قانون و عدالت به وظایف خود عمل کنیم و برای اثبات این حقیقت نیز آماده مناظره منطقی، عقلانی و به دور از هیجان با هر کاندیدایی هستیم.

وی به مذاکرات و اقدامات هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی مختلف به ویژه شرکت مخابرات به صورت ملی برای ممانعت از تبلیغات غیر‌قانونی تلفن همراه خبر داد و گفت: ما سعی کردیم با هماهنگی مسئولان کشوری جلوی برخی تبلیغات غیر‌قانونی اس.ام.اسی را بگیریم تا این کار اسباب نارضایتی مردم را فراهم نکند.

رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین همچنین با اشاره به برگزاری سه جلسه با نمایندگان تام‌الاختیار کاندیداهای مجلس و یک جلسه با خود کاندیداها به صورت استانی خاطرنشان کرد: برگزاری اینگونه جلسات که در تاریخ انتخابات استان بی‌سابقه است در حقیقت با هدف ایجاد فضای کم‌تنش و آرام انتخاباتی همراه با رعایت موازین و مقررات تعریف شده در قالب قانون است.

این مسئول رضایت‌مندی مردم و مسئولان از برچیده شدن ستادهای انتخاباتی در هسته مرکزی شهر را یادآور شد و بیان داشت: ما این کار را با هدف تردد روان، آسان و آرامش مردم برای خرید‌های پایانی سال انجام دادیم و به نظر می‌رسد این تدبیر فرمانداری با نتایج مثبت و رضایت‌بخشی همراه بوده است.

 

تدارک سه مسجد برای تبلیغات عمومی کاندیداها

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: ما در تمام مراکز شهری اعم از نمین، نیر، سرعین و بخش‌های عنبران، آبی‌بیگلو، کوراییم، اردی‌موسی، هیر ‌و ثمرین و در سه نقطه شهر اردبیل شامل مسجد قدس، مسجد هاشمیه و مسجد مجله نیار فضا‌هایی را برای تبلیغات عادلانه کاندیداها در زمان قانونی تدارک دیدیم که ظرف روزهای آینده با قرعه‌کشی نحوه حضور کاندیداها اعلام می‌شود.

فرماندار اردبیل ابراز داشت: در این محافل کاندیداها در یک فرجه زمانی 20 دقیقه‌ای برای سخنرانی فرصت تبلیغ و بیان توانمندی خود را خواهند داشت و برنامه در مدت زمان 30 دقیقه‌ای با در نظر گرفتن ورود و خروج کاندیداها و طرفدارانشان طراحی شده است.

وی چاپ عکس در ابعاد 15*10 و زندگینامه و بروشور را در قالب 20*15 مجاز و قانونی دانست و گفت: نصب، درج و الصاق هرگونه عکس در خودروها و مغازه‌ها خلاف مقررات است و به سرعت این اقلام تبلیغاتی جمع‌آوری می‌شود.

مجری انتخابات در اردبیل در پایان سخنان خود با تاکید بر آرام بودن فضای انتخاباتی با رعایت موازین قانونی اظهار داشت: ما در روز 22 بهمن در یک حرکت شایسته و آرام از سوی کاندیداها شاهد نمایش اقتدار مردم در صحنه بودیم و اندک موارد و رفتارهای قانون‌گریز را شاهد بودیم که انتظار می‌رود مدعیان و قانونگذاران آینده رفتار قانون‌گریزی را برای خود انتخاب نکنند چرا که این عمل عین ناپاکی در انتخابات و خدشه وارد کردن به سلامت این عرصه است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول