اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات گلستان:

مشکلی در بحث هیئت‎های اجرایی در گلستان وجود ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: مشکلی در بحث هیئت‎های اجرایی در استان وجود ندارد.

مشکلی در بحث هیئت‎های اجرایی در گلستان وجود ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در دوازدهمین جلسه ستاد انتخابات استان اظهار داشت: صلاحیت 130 داوطلب ثبت‌نام شده انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گلستان توسط هیئت اجرایی مورد بررسی قرار گرفته و لیست آنها 20 دی ماه به هیئت نظارت اعلام شد.

وی تصریح کرد: پس از پایان مهلت ثبت‌نام در تاریخ 9 دی تا روز 19 دی بررسی صلاحیت ثبت‌نام شدگان توسط هیئت اجرایی بر اساس استعلام مراجع چهارگانه انجام و لیست آنها به هیئت نظارت استان ابلاغ شد و هیچ تأخیری بر اساس جدول زمان‎بندی وجود نداشت.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان ادامه داد : بررسی صلاحیت داوطلبان در هیئت نظارت در زمان مقرر انجام شد که در این بین تعدادی از داوطلبین انصراف داده و تعدادی هم صلاحیتشان احراز نشد و تعدادی دیگر بر اساس مستندات موجود در هیئت نظارت رد صلاحیت شدند که از طریق فرمانداری‎های حوزه‌های انتخابیه به آنها ابلاغ شده و در این خصوص توجیهات لازم نیز انجام شد.

جمشیدی افزود: در حال حاضر در مرحله‎ای هستیم که داوطلبان عدم احراز و رد صلاحیت شده، اظهارات خود را برای بررسی نهایی به شورای نگهبان ارسال کرده‎اند که تا یکم اسفند لیست نهایی شده و سوم اسفند آگهی رسمی خواهد شد تا داوطلبان از روز چهارم اسفند تبلیغات خود را آغاز کنند.

وی ضمن ارائه گزارش کاملی از فعالیت‌های ستاد انتخابات استان گفت: در استان گلستان جمعا 27 هیئت اجرایی داریم که اعضای این هیئت‎ها به علاوه بخشداران و فرمانداران آموزش‎های لازم در داخل استان و تهران دیده‎اند و مشکلی از این حیث نخواهیم داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان در پایان گفت: هیئت‌های اجرایی شعب را نهایی کرده‎اند و همه شعب با سیم کارت‌های دریافتی از وزارت کشور مورد آزمایش میدانی قرار گرفته و از این لحاظ به نقطه نهایی رسیده و مشکل خاصی وجود ندارد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول