اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته یازدهم لیگ برتر نوجوانان صورت می‌گیرد

صبای قم به دنبال نخستین پیروزی دور برگشت

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال نوجوانان صبای قم بعد از سه هفته ناکامی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در جدال با مس کرمان به دنبال کسب نخستین پیروزی خود در دور برگشت است.

صبای قم به دنبال نخستین پیروزی دور برگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در یکی از مهم‌ترین بازی‌های خود از دور برگشت رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در تلاش برای کسب نخستین پیروزی در نیم فصل دوم مرحله گروهی این فصل، امروز مقابل تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان به میدان می‌رود و کادر فنی این تیم امیدوارند که صبا در این دیدار موفق عمل کرده و سر انجام طعم پیروزی در دور برگشت را همراه با کسب سه امتیاز بازی با مس کرمان بچشد.

هفته چهارم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر رده سنی نوجوانان فوتبال باشگاه‌های کشور امروز با انجام چند مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان برگزار خواهد شد و در یکی از دیدارهای مهم این هفته تیم‌های صبای قم و نوجوانان مس کرمان در کرمان به مصاف یکدیگر می‌روند که برتری در این دیدار در صورتی که از آن نوجوانان صبا باشد، این تیم بعد از سه هفته در لیگ برتر پیروز خواهد شد.

در این مسابقه دو تیم برای بهبود جایگاه خود در جدول رده‌بندی به دنبال کسب سه امتیاز هستند و تیم فوتبال نوجوانان صبای قم می‌خواهد با کسب برتری برابر نوجوانان مس کرمان، در دور برگشت لیگ برتر به پیروزی دلچسبی دست یابد.

در این دیدار که در زمین چمن مصنوعی اختصاصی تیم مس کرمان برگزار خواهد شد تیم صبا با تلاش زیاد بازیکنان خود قصد دارد چهارمین پیروزی این فصل را از آن خود کرد.

صبای قم بعد از برد تیم شیرین داروی شیراز، از آغاز دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور تا کنون در سه مسابقه متوالی به یک تساوی و دو باخت متوالی تن داده است تا جایگاه دوم خود در جدول را به راحتی از دست بدهد.

شاگردان غلامرضا کاظمی در هفته نخست رقابت‌های دور برگشت مقابل تیم فوتبال نوجوانان فجر شهید سپاسی شیراز در خارج از خانه به تساوی دست یافتند اما در هفته دوم در دیداری خانگی در ورزشگاه تختی قم در حالی که تیم داوری از قم بود، با دو گل مغلوب سپاهان اصفهان شدند.

سومین هفته از نیم فصل دوم دیدارهای مرحله گروهی این فصل لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور نیز با یک شکست عجیب برای صبای قم همراه بود و در حالی که صبایی‌ها در اصفهان میهمان دیگر رقیب اصفهانی خود یعنی تیم پتوی لاله این شهر بودند با نتیجه دور از انتظار چهار بر یک شکست خوردند.

در جدول هشت تیمی گروه دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور، نوجوانان صبای قم در حال حاضر 12 امتیاز حاصل از سه پیروزی، سه تساوی و چهار باخت اندوخته‌اند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول