اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل خدمات درمانی کرمان خبر داد

نفوذ 98 درصدی بیمه در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بیمه خدمات درمانی استان کرمان از نفوذ 98 درصدی بیمه در این خطه خبر داد.

نفوذ 98 درصدی بیمه در کرمان

محمد جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: هم‌پوشانی‌های بیمه‌ای یکی از مهم‌ترین چالش‌های بیمه در کشور است و تا زمانی که سازمان‌های بیمه‌گر هر کدام برای خود مردم را بیمه کنند، این وضعیت تداوم دارد.

وی با بیان اینکه راه حل هم‌پوشانی‌های بیمه‌ای در قانون پنجم توسعه پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: تمام بیمه‌های درمانی باید ادغام شوند و سازمان بیمه سلامت را تشکیل دهند.

جعفری خاطرنشان کرد: با تشکیل بیمه سلامت تمام بانک‌های اطلاعاتی بیمه باید به صورت یک بانک فعالیت کنند و دفترچه‌های افراد به یک دفترچه واحد تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دفترچه بیمه روستایی برای استفاده از خدمات پزشک خانواده ارائه شده و حق روستائیان است، ابراز داشت: بعضی از روستائیان از پوشش‌های بیمه‌ای دیگری نیز برخوردار هستند که برای استفاده از خدمات بیمه‌ای دچار سرگردانی می‌شوند و تنها با ادغام بیمه‌ها این مشکل نیز برطرف می‌شود.

مدیرکل بیمه خدمات درمانی استان کرمان عنوان کرد: بیمه ایرانیان برای افراد فاقد پوشش بیمه درمانی ساکن در نقاط شهری بالای 20 هزار خانوار در نظر گرفته شده است.

 جعفری با اشاره به اینکه این افراد با توجه به وضع مالی خود زیر پوشش بیمه قرار می‌گیرند، اذعان داشت: حق بیمه سالانه 112 هزار تومان است که مردم فقط باید 50 درصد این مبلغ را پرداخت کنند و خانواده‌هایی که توان پرداخت این مبلغ را هم نداشته باشند از تخفیف بیشتری برخوردار می‌شوند.

وی نفوذ بیمه در کشور را 92 درصد ذکر کرد و ابراز داشت: نفوذ بیمه‌ای در استان کرمان 98 درصد است.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول