اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمه خدمات درمانی باشت:

7000 باشتی زیر پوشش بیمه خدمات درمانی هستند

خبرگزاری فارس: رئیس بیمه خدمات درمانی باشت گفت: هم‌اکنون تعداد 7 ‌هزار باشتی زیر پوشش بیمه خدمات درمانی هستند و از مزایای این بیمه استفاده می‌کنند.

7000 باشتی زیر پوشش بیمه خدمات درمانی هستند
‌یوسف کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار کرد: یکی از خدمات بزرگی که نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم ارائه کرده و حجم آن گسترده بوده موضوع بیمه‌ها و زیر پوشش قرار گرفتن اقشار مختلف مردم است.
رئیس بیمه خدمات درمانی شهرستان باشت گفت: یکی از این نوع بیمه‌ها مربوط به بیمه خدمات درمانی است که اکنون در سطح گسترده‌ای و در زمینه‌های مختلف به قشر گسترده‌ای از مردم در کشور و این استان و شهرستان باشت خدمات‌رسانی می‌کند.
کرمی بیان داشت:  اکنون تعداد 7 هزار نفر از جمعیت شهرستان نوپای باشت زیر پوشش خدمات بیمه خدمات درمانی قرار دارند.
‌رئیس بیمه خدمات درمانی شهرستان باشت عنوان کرد: این تعداد در قالب بیمه شهری، روستایی، کارکنان دولت، خانواده شهدا و جانبازان زیر پوشش بیمه خدمات درمانی قرار دارند.
‌وی با اشاره به این‌که که هم اکنون تعداد 15 پزشک عمومی و سه داروخانه و آزمایشگاه و بستر درمانی باشت به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند، بیان داشت: بیمه خدمات درمانی مکمل خوبی برای ارائه خدمات درمانی نظام جمهوری اسلامی در این شهرستان است.
کرمی در ادامه افزود: بیماران خاص زیر پوشش بیمه خدمات درمانی در این شهرستان هم‌اکنون 90 درصد هزینه‌های بیمارستانی و هزینه‌های دارویی آن‌ها توسط بیمه خدمات درمانی پرداخت می‌شود.
کرمی به سایر خدمات بیمه خدمات درمانی این شهرستان اشاره کرد و گفت: بیمارستان دولتی شهید رجایی گچساران و کلینیک مرکز درمانی جراحی نیز طرف قرارداد بیمه خدمات درمانی این شهرستان هستند.
وی از طرح تکریم ارباب رجوع در این اداره سخن به میان آورد و گفت: آن‌چه که بیش از هر چیز در این واحد بیمه خدمات درمانی مورد توجه مسئولان و دست‌اندرکاران بوده تکریم و احترام مراجعه‌کنندگان و ارائه تسهیلات در کمترین زمان ممکن است.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول