اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی اعلام کرد

نبود مشکل شیمیایی برای 98.5 درصد آب روستاهای آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی گفت: 98.5 درصد آب شرب روستاهای آذربایجان غربی از نظر شیمیایی مشکلی ندارند.

نبود مشکل شیمیایی برای 98.5 درصد آب روستاهای آذربایجان غربی

رسول اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در حال حاضر از نظر مشکلات شیمیایی شهرستان میاندوآب و ارومیه با مشکل مواجه هستند.

وی با بیان اینکه مشکل موجود در این زمینه در شهرستان ارومیه ناشی از وجود دریاچه ارومیه است، تصریح کرد: این مشکل در روستاهای اطراف دریاچه ارومیه وجود دارد.

این مسئول مشکل موجود در آب شرب روستاهای اطراف دریاچه ارومیه را شوری آب اعلام کرد و افزود: در حال حاضر اقدامات لازم در شهرستان میاندوآب در دست اقدام است.

اکبری با اشاره به بازرسی‌های انجام گرفته از نظر سلامت آب شرب روستاهای استان، خاطر نشان کرد: در سال جاری 800 مورد آزمایش شیمیایی از آب‌ شرب روستاهای استان انجام گرفته است.

وی تعداد آزمایشگاه‌های میکروبی موجود در استان را 13 آزمایشگاه برشمرد و گفت: علاوه بر این 13 آزمایشگاه سیار نیز میزان سلامت آب را در روستاهای استان مورد آزمایش قرار می‌دهند.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول