اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندوآب خبر داد

برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه دهیاران

خبرگزاری فارس: فرماندار میاندوآب گفت: کارگاه‌های آموزشی ویژه دهیاران برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه دهیاران

 به گزارش خبرگزاری فارس از میاندوآب، حمید جلالی عصر دوشنبه در جمع دهیاران اظهار داشت: با برگزاری کارگاه‌های آموزشی، دهیاران در روستاهای محل خدمت خود می‌توانند با فراگیری آموزش‌های لازم به طرز شایسته و ارزنده‌ای به روستائیان خدمات‌رسانی کنند.

وی همچنین به نقش ویژه دهیاران در توسعه روستاها اشاره و بیان کرد: دهیاران باید به نقش خود در توسعه روستاها به خوبی عمل کنند.

این مسئول در ادامه به نقش دهیاران در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره و تصریح کرد: دهیاران از موضع‌گیری سیاسی در انتخابات خودداری کنند.

جلالی خاطر نشان کرد: دهیاران با بالا بردن آگاهی خود می‌توانند در هدایت مردم برای انتخاب افراد اصلح در این انتخابات مؤثر باشند.

فرماندار میاندوآب افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

به گفته وی با توجه به وضعیت حساس کنونی که دشمنان از هر ابزاری برای ضربه زدن به نظام اسلامی و کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه‌ استفاده می‌کنند باید تمام مسئولان از جمله دهیاران در تمام نقاط استان زمینه‌های حضور پرشور مردم در انتخابات در برگزاری انتخابات سالم و قانونمند را فراهم و دشمنان را مأیوس و ناامید کنند.

جلالی با اشاره به حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی اظهار داشت: مردم این شهرستان با به نمایش گذاشتن شعور بالای سیاسی در این انتخابات حماسه دیگری را به نام خود ثبت خواهند کرد.‌

فرماندار میاندوآب اضافه کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی هر انتخابات سبب اعتلای پرچم این کشور شده و بر وفاق، همدلی و نشاط مردم افزوده است بنابراین ایجاد فضایی سالم به منظور تحقق اهداف فوق و ایجاد زمینه حضور گسترده و حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی از مهم‌ترین دغدغه‌های عوامل اجرایی انتخابات خواهد بود.

وی گفت: دهیار به عنوان بازوان دولت در روستاها باید استقلال فکری و اقتدار داشته باشد و هیچگونه وابستگی و گرایشی به جریانات خاصی نداشته باشد.

انتهای پیام/آ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول