اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون کهگیلویه و بویراحمد:

بخشداران و دهیاران در اجرای مشاغل خانگی نقش کلیدی دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویر احمد گفت: بخشداران و دهیاران به عنوان بازوان قوی دولت می‌توانند گام‌های موثری در اجرای هرچه سریع‌تر و بهتر طرح مشاغل خانگی بردارند.

بخشداران و دهیاران در اجرای مشاغل خانگی نقش کلیدی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، اردلان زینل‌زاده در جمع دهیاران و بخشداران کهگیلویه اظهار داشت: به همت دولت نهم و دهم پروژه‌هایی طراحی شده که در راستای عدالت اجتماعی می‌باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد افزود: از جمله این طرح‌ها می‌توان به هدفمندی یارانه‌ها، بهینه‌سازی مصرف سوخت و مسکن مهر اشاره کرد.

زینل‌زاده در ادامه به بحث مشاغل خانگی اشاره کرد و گفت: دو سال است که طرح آن ارائه شده و حدود سه ماه است که کار اجرایی آن در حال انجام می‌باشد.

وی اضافه کرد: بخشداران و دهیاران به عنوان بازوان قوی دولت می‌توانند گام‌های موثری را در اجرای هر چه سریع‌تر و بهتر این طرح بردارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کشوری که از طریق مشاغل خانگی توانسته بازارهای جهانی را تحت شعاع خود قرار دهد کشور چین است و ما می‌توانیم با بهره‌گیری از این طرح با توجه به الگوی بومی و فرهنگی خود از آن به نحو شایسته استفاده کنیم.

زینل‌زاده یادآور شد: در استان ما به واسطه مسائل فرهنگی و بومی این فعالیت‌ها همواره وجود داشته و خانوار‌ها به عنوان واحدی تولیدی بودند.

وی اضافه کرد: در خانوارهای روستایی و عشایری موردی در این استان نیست که بهره‌ای از تولید در خانواده نداشته باشد و این سابقه مشاغل خانگی در خانوارها تجربه خوبی برای اجرای بهتر این طرح خواهد بود.

این مسئول تاکید کرد: در بحث مشاغل خانگی باید تخصص‌گرایی مورد توجه قرار گیرد و مهارت‌هایی از طریق دستگا‌ه‌های مختلف ترویج و آموزش داده شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول