اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع سایپا البرز:

سایپا مقابل سپاهان با هدف برد به زمین می‌رود

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال سایپا البرز تأکید کرد: ما با هدف کسب سه امتیاز و پیروزی به اصفهان رفته و تمام تلاش خود را برای شکست سپاهان انجام خواهیم داد.

سایپا مقابل سپاهان با هدف برد به زمین می‌رود

مرتضی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: وضعیت ما در جدول رده‌بندی به صورتی است که در صورت غفلت و تعلل جایگاه خود را از دست داده و خطر سقوط ما را تهدید خواهد کرد.

وی افزود: حضور سایپا در رده‌های هشتم و نهم جدول نباید ما را فریب داده و تصور کنیم که خطر سقوط به لیگ دسته اول به طور کامل برطرف شده است.

مدافع سایپای البرز تصریح کرد: علت این است که فاصله تیم‌های هشتم تا پانزدهم تنها چند امتیاز است و با یک برد و یا شکست جابه‌جایی زیادی در جدول ایجاد خواهد شد.

ابراهیمی تأکید کرد: در چنین شرایطی یک لحظه غفلت و تعلل موقعیت نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان را به خطر انداخته و حتی ما را تهدید به سقوط می‌کند.

* سپاهان را به خوبی می‌شناسیم

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در کرج مبنی بر این که برای تحقق اهداف سایپا برابر سپاهان چه تمهیداتی اندیشیده شده است، گفت: کادر فنی ما به خوبی نقاط ضعف و قوت سپاهان را به دلیل حضور چند ساله در تیم‌های اصفهانی می‌شناسد.

مدافع سایپای البرز ادامه داد: از سوی دیگر در چند روز اخیر فیلم تعدادی از بازی‌های سپاهان به ویژه بازی‌های آخر این تیم را مشاهده و از آخرین وضعیت تکنیکی و تاکتیکی این تیم اطلاع کسب کردیم.

ابراهیمی با بیان اینکه تیمش برابر مهار خط حمله سپاهان برنامه ویژه‌ای دارد، گفت: اگر بتوانیم در 30 دقیقه نخست بازی، دروازه خود را بسته نگاه داریم، کار برای سپاهان بسیار سخت خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به میانگین سنی جوان سایپا البرز گفت: اگر چه در برخی بازی‌ها به دلیل کم‌تجربه بودن بازیکنان آسیب دیدیم، اما در مجموع این جوان بودن نقطه بسیار مثبتی برای سایپا البرز محسوب می‌شود.

ابراهیمی در پایان تأکید کرد: در دیدار برابر سپاهان تلاش می‌کنیم از تمام توانایی‌های خود به ویژه جوان و با انگیزه بودن بازیکنان برای رسیدن به هدف نهایی سود ببریم.

تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و سایپا البرز روز سه‌شنبه این هفته از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورمان به مصاف هم می‌روند.

نتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول