اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاه علوم کشاورزی گرگان برگزار‎ می‎کند:

نخستین مسابقه دانشجویی سراسری قرآن کریم در گرگان

خبرگزاری فارس: نخستین مسابقه دانشجویی سراسری قرآن کریم 29 و 30 بهمن سال ‎جاری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار می‎شود.

نخستین مسابقه دانشجویی سراسری قرآن کریم در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، کارشناس امور فرهنگی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان عصر امروز در جمع دانشجویان این دانشگاه گفت: این مسابقات در پنج بخش شفاهی، کتبی، هنری، ادبی و پژوهشی برگزار خواهد شد که به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا می‎شود.

حسین دوست‎محمدی استقبال دانشجویان را از مسابقه سراسری قرآن کریم مثبت عنوان کرد و اظهار داشت: این مسابقه به منظور ترویج فرهنگ غنی قرآنی در بین جامعه دانشگاهی برنامه‎ریزی شده است که امیدواریم برگزاری این مسابقات بتواند چشم‎انداز مقام معظم رهبری را در این زمینه محقق کند.

وی تصریح کرد: شرکت کنندگان بخش کتبی در رشته‎های فرازهای قرآن و عترت، قرآن شناسی، مفاهیم قرآنی و دیدگاه و سیره معصومین تعداد 36 نفر و بخش شفاهی در رشته‎های تلاوت، ‎ترتیل، تلاوت، ‎تحقیق، حفظ، مسابقه گروهی قرآنی، دعاخوانی، مدیحه‎سرایی، سخنرانی و دکلمه نیز تعداد 20 نفر ثبت‌نام کرده‎اند.

کارشناس امور فرهنگی دانشگاه کشاورزی گرگان اذعان کرد: بخش ادبی این دوره از مسابقه قرآن کریم در رشته‎های شعر، داستان، نمایشنامه و فیلم نامه قرآن و عترت شش نفر و بخش پژوهش در رشته‎های پژوهش، کتاب، مقاله، نرم‎افزار، وبلاگ‎نویسی قرآن و عترت نیز دو نفر شرکت‎کننده داشته است.

دوست‎محمدی بیان کرد: بخش هنری این مسابقه در رشته‎های خوشنویسی، طراحی، نقاشی، سرود و نغمه‎های قرآنی تعداد پنچ نفر اعلام آمادگی کردند.

وی بیان کرد: در مجموع 75 نفر از دانشجویان در نخستین مسابقه سراسری قرآن کریم در این دانشگاه شرکت کرده‎اند که در هر بخش از این مسابقه، سه نفر برنده خواهیم داشت که پس از اعلام نتایج از آنها تقدیر می‎شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول