اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ورزش توسعه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی:

مربیان آشنا به علم روز ورزش به کار گرفته می‌شوند

خبرگزاری فارس: مسئول ورزش توسعه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از به‌کارگیری مربیان آشنا به علم روز ورزش در پایگاه‌های قهرمانی استان خبر داد.

مربیان آشنا به علم روز ورزش به کار گرفته می‌شوند

ابوالفضل یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: پایگاه قهرمانی استان از سال 81 فعالیت خود را آغاز کرد ولی متاسفانه بنا به دلایلی در سال 85 متوقف شد.

وی تصریح کرد: در طول سال‌های فعالیت این پایگاه علاوه بر پرداخت حقوق به مربیان رشته‌های پایه، ویژه و پرمدال هر استان امکانات و مبالغی به منظور تشویق و ایجاد انگیزه در اختیار ورزشکاران قرار می‌گرفت که بعد از توقف در فعالیت‌ها،این پایگاه‌ها در اختیار هیئت آمادگی جسمانی و پرورش اندام قرار گرفت.

مسئول ورزش توسعه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه در طول سال‌های توقف این پایگاه، اداره کل ورزش و جوانان به منظور حمایت و تشویق ورزشکاران امکان استفاده آنان از باشگاه‌های بدنسازی و استخرها را با صدور کارت فراهم کرده و به نوعی پایگاه قهرمانی را زنده نگه داشته است، خاطر نشان کرد: در سال جاری و با پیگیری‌‌های به عمل آمده از سوی مدیرکل دفتر استعدادیابی وزارت ورزش مقرر شد این پایگاه‌ها مجددا فعالیت خود را آغاز کنند که در این راستا وسایل روز بدنسازی خریداری و به همراه سایر امکانات و تجهیزات مورد نیاز در اختیار استان‌ها قرار گرفت.

یوسفی با بیان اینکه با راه‌اندازی مجدد این پایگاه‌ها به رشته‌هایی چون شنا، ژیمناستیک و دوومیدانی نگاه ویژه‌ای خواهد شد، ادامه داد: انتظار می‌رود با آغاز فعالیت‌های این پایگاه‌‌، پایگاه‌های قهرمانی استان پویاتر از قبل شوند.

وی گفت: در این پایگاه‌ها ورزشکارانی که از استعدادهای بالا برخوردار بوده و توانایی کسب مدال و قهرمانی در سطح کشور و جهانی را دارند، علاوه بر آموزش‌هایی که زیر نظر مربیان هیئت‌های ورزشی خود فرا خواهند گرفت، از آموزش‌های علمی و به‌روز برخوردار شده و تحت حمایت‌های مادی و معنوی قرار خواهند گرفت.

مسئول ورزش توسعه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: به دنبال این هستیم از مربیان تحصیلکرده در رشته تربیت‌بدنی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری، مربیان آشنا به علم روز ورزش و مربیان موفق در پرورش ورزشکاران قهرمان در سطح کشور و جهان را در این پایگاه‌ها به کار بگیریم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول