اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل میراث فرهنگی استان البرز:

2 هزار جلد کتاب جامع گردشگری در استان البرز منتشر شد

خبرگزاری فارس: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز گفت: 2 هزار جلد کتاب جامع گردشگری با عنوان سیری در البرز به زبان فارسی انتشار یافت.

2 هزار جلد کتاب جامع گردشگری در استان البرز منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، محمدرضا پوینده اظهار داشت: این تعداد کتاب بر مبنای معرفی مسیرهای گردشگری استان تالیف شده است.

وی اظهار داشت: کتاب جامع گردشگری استان با هدف معرفی اماکن تفریحی و گردشگری و نیز معرفی جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و گردشگری استان تهیه شده است.

پوینده بیان داشت: با توجه به اینکه استان البرز به عنوان شاهراه ارتباطی بین استان‌های کشور محسوب می‌شود، با در اختیار قرار گرفتن این کتاب، علاقه‌مندان از سیمای گردشگری البرز مطلع می‌شوند.

وی گفت: این کتاب به گردشگران داخلی و خارجی اطلاعات کاربردی می‌دهد تا طبق مسیرهای معرفی شده به بازدید مراکز گردشگری در استان بپردازند.

پوینده یادآور شد: استان البرز دارای چهار شهرستان کرج، ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان است و کاروانسرای شاه‌عباسی، کاروانسرای ینگه امام، غار یخ ‌مراد، دریاچه سد امیرکبیر، سد طالقان، چشمه‌های آب‌معدنی ساوجبلاغ، دریاچه اوان و قلعه‌های طالقان در کنار جاده زیبای چالوس بخشی از جاذبه‌های گردشگری این استان را شامل می‌شوند.

وی افزود: کتاب جامع گردشگری استان البرز با همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج تدوین و چاپ شده است.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول